kolmapäev, 28. märts 2007

Tahaks mahedat kirsitubakat;8


Kas ma olen suitsetaja kui mul vähemalt paar korda nädalas tuleb meeletu soov popsida vesipiipu? Mäletan põhikooliaegset õpetajat ütlevat, et OLED SUITSETAJA kui isegi kord kuus suitsu teed! (mis tundus juskui süüdistuse ja sõimuna ja tekitas sisimas häbitunnet)
Olen siis või?

3 kommentaari:

Kati ütles ...

2x ndl - selle ma paigutaks pühapäevasuitsetajate alla, nii et jah oled! Suitsetajaid igasuguseid, s.h ka passiivsed suitsetajad....a sa seö juhul aktiivne ja ei ole vesipiip midagi nii süütu, kui paljud arvavad - suitsetamine on suitsemaine.

minni ütles ...

Suitsetavate inimestega ühes ruumis istuvat mittesuitsetajat peetakse passiivseks suitsetajaks. Suitsetaja on suitsetaja, kas siis aktiivne või passiivne. Mõtle ise :)

vips ütles ...

igatahes loobuda ei suuda- tere, mina olen suitsetaja;P