esmaspäev, 26. märts 2007

jälle nädal läbi

Mis ma rääkisingi laupäevase "vaikse" õhtu kohta?:D Ühesõnaga onu Murphy oli platsis ja asi läks jälle omasoodu, noh kaarega "vaiksest" mööda. Lühidalt öeldes ühest sünnipäevast sai äkitselt kolm sünnipäeva. Tere, mina oskangi planeerida (paus) NOT! Õhtul sõitsime Triinu juurde ja pidasime Triinu kahekümneteist sünnipäeva. Mõnus oli jälle üle 100 aasta oma lapsepõlvesõbrannat näha:) Öösel mingi aeg otsustasime Triinul puhata lasta, kuna tal olid hommikul lauatennise võistlused ja Hendrik käis niikaua peale, kui olime nõus Haiba minema. Noh esmalt olime Triinu-Hendriku kodus (nostalgia, 10 aastat tagasi sai seal päris palju käidud) Vaatasin vanu pilte ja meenutasin lapsepõlve. Tokko sai kah pildi sellest, kus ma elasin ja kasvasin. Ungari reis tuli meelde:D Sain tokkole näidata ka pilte tegevustest, millest ma talle varem vaid jutustanud olin. Kusjuures mul endal ei olegi sellest reisist pilte, sest ma suutsin seal fotoaparaadi ära lõhkuda, aga see-eest on Triinul neid kuhjaga.
Me olime väiksena ikka naljakad:D Millegipärast armastasime kanda ühesuguseid riideid. Ostsime nimelt samasuguseid asju ja käisime samal ajal samasuguste asjadega. Vanemad ütlesid, et me oleme nagu must ja valge koer: temal vööniulatuvaad blondid juuksed, minul vööniulatuvad brünetid juuksed, aga riietus ühesgugune. Ka Ungaris 40kraadises kuumuses kandsime justkui protesti märgiks tumedaid riideid, sealhulgas musti nahkpükse, mis absoluutselt õhku läbi ei lasknud. Ma ei kujuta ette, kuidas me suutsime...
Aga tantsugrupiga pidime veel mingil konditsioneerita laval esinema,
Men in black
esinemisriietuse hulka kuulusid ka müts ja päikeseprillid. Sellises kuumuses ja õhuta ruumis tõmbusid päieseprilllid eest uduseks ja mitte hessugi ei näinud. Nii, me siis tantsisime, saime hakkama küll, aga no tõesti mitte midagi ei näinud. Vaatepilt võis küll naljakas näida:D
No nüüd läks offtopic -uks kätte ära, aga mis siis ikka.
Ühesõnaga mina, Tok ja Hendrik läksime Haiba, mina olin seekord kainekas:P (vihje!) Mingi aja pärast liitusid meiega ka Ketlin ja Külli. Kell oli juba märkamatult 4 saanud (muidugi kellad lükati ju edasi ka, eks) Ketu lahkus peaaegu kohe, aga Külli jämmis veel tsipake koos meiega. Tal oli ju ka sünnipäev. Nii siis tähistatigi pisukese veiniga.
Mingi hetk otsustasime, et kui me siin juba oleme, siis käime ikka klubis ka ära. Poisid oleks vast isegi sauna läinud, aga saun oli selleks ajaks juba jahe (minu õnneks:D) Klubis pidas sünnipäeva Külli vend, Kuldar. Natuke hängisime seal, väga lahe oli vanu tuttavaid näha, kõik tulid kallistama ja värki. Muidugi k 5 öösel olid nad juba joogised, aga sellegipoolest oli põnev näha, et pisikestest poistest/tüdrukutest (need, kes minu ajal väikesed olid) on saanud täiskasvanud mehed/naised:)
Õnnestus siiski ööseks koju tulla, kuigi herr Hendrik keelitas meid sinna jääma. Linna jõudsime kuskil poole seitsme või seitsme paiku. Aga ega magada eriti ei jõudnud, päev hakkas ruttu peale ja kuna see nii ilus ja päikesepaisteline oli, siis otsustasime ühe ilusa päeva veeta Jägala-joal

Kaaslasteks parimad: Katu ja Gunn. Õhtul käisime veel nende juures kaalujälgijate salatit tegemas/söömas ja Jan Uuspõllu Tartusseminemist vaatamas, naersime kõhulihased rulli:) Piisavalt ajuvaba film oli, et mulle lausa meeldis ja kusjuures hea oli seda koduses miljöös vaadata, sest ma ei kujuta ette, et kinosaalis niimoodi kommenteerida saaks. Ha, Gunn arvas,et suvel saab omalkäel nii mõnedki episoodid järgi mängitud:D ( mõned juba välja valitud:D) Ahjaa, veel.. EESTI, ära otsi superstaari! TA ON LEITUD! ehk siis Superstaar Katu on alati olemas olnud, aga televaatajatele tegime Jägalal oma klipi, kusjuures isegi fännid olid kohale tulnud:P Ehk näeb seda juba laupäeval, Carmeni sünnipäevapaartil (kutsed jõudsid postkasti juba eelmisel nädalal:P) Lõbu laialt, nalja nabani, nägu kõrvuni- positiivus ru:lib!
Kokkuvõtvalt: tegevust jätkus terveks nädalavahetuseks: Ja ei väsi kordamast, et peale nädalavahetust VAJAVAD inimesed puhkepäevi! Õnneks homme on vaba päev. Trenni täna õhtul ja homme hommikul, anyone?

Ma armastan kevadet! Armunud 24/7, mõnus!

Kommentaare ei ole: