esmaspäev, 26. märts 2007

Kevadekuulutajad tänavail

Tirisin täna matkatooli ja läptopi rõdule, et siis mõnusasti värskes õhus lõputööd kirjutada. Suutsin paigal püsida tervelt 1 minuti. Siis kadusin rõdult tagasi tuppa, pakkisin lahti ka oma rullikad ja kadusin õue. No sellise ilmaga on patt koolitöid teha, isegi kui nad iga minut ajudele koputavad ja lausa nõuavad, et need ära tehtaks. Kevad võib alata, kevadekuulutajad on väljas! Ja kui Tokkoga Statoili tanklasse rattakumme pumpama läksime, laiutas seal jalgratturite järjekord. Ilusad ilmad meelitavad õue:) Mõnus!
Igaljuhul ei näinud ma mõtet kinnisesse spordisaali minemises, rullitamine vabas õhus on 100x ahvatlevam. A kas enne uut hooaega peaks rullikad kuhugi hooldusesse või puhastusse kah viima? Või ma ei tea, laagreid õlitama/ puhastama vms? Ühesõnaga ma ei ole veel jõudnud neid putitada, aga pekki ei tahaks neid sellegipoolest keerata. Seega kui asjatundjaid on, võib vabalt nõu anda:):)
Kevad südames & mulle meeldib see tunne!
Päikest!

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Kui sul vähegi normaalsed (loe: kallimad ning kvaliteetsed) rullikad on - siis kindlasti tasub neid hooldada !! Odavatega vahet pole - hoolda või mitte, paras juust on ta niikuinii :D Aga sind teades ma arvan, et sul ikka midagi head varba otsas on (Y)
Mina enda Salomone ikka hooldan :) Krutin lahti, liivast puhtaks, laagritele nats õli või miskit möksi müüakse ka - kiika nt kasvõi Rademari vm spordipoodi (Y) kui ise ei oska/ei viitsi - siis ehk saab kuskile rullikad hooldusesse ka viia :D
Mõnusat veeremist ja Mustamäe teid ma küll ei soovita. Kakumäel on näiteks väga bro - ainult nädalavahetusel sealt mööda sõites märkasin ma teedel veel kevadisi kivikesi jm jama, kuid varstivarsti ehk teevad puhtaks või puhub tuul selle graniitliiva sealt minema. Maitse asi :D aga ma armastan igatahes sõita mere ääres ja vaiksemas kohas kui seda on Mustaka teed, kus autod aint mööda vuhisevad.

vips ütles ...

Eem mul on rollerblade-id, maksid piisavalt palju, et mitte tahta neid pekki keerata. Aga eks ma siis lähiajal hakka neid rattaid lahti kruttima ja mässama nendega.
Tänud informatsiooni eest.

Kati ütles ...

Palun!! Eks tasub hoida ka odavaid asju - alati ju hind ei määragi kvaliteeti ning rollerblade on ka väga bro nagu ma kuulnud olen :)