kolmapäev, 28. märts 2007

koolitus

Õnneks sai tänane hommikupoolik läbi. Põdesin ausaltöeldes juba eilsest saati, et mis saama hakkab ja puha, aga õnneks läks kõik hästi ja naeratavaid nägusid oli terve saal täis. Mõned kinkisid mulle isegi palava kallistuse. Nimelt siis koolitasime muusikaõpetajaid. Kokku oli tulnud 25 muusikaõpetajat, mingi TPS-i koolituse raames ja siis tegime koos Merikesega neile muusikaliste tegevuste näidiseid, üks tund oli suuremalt jaolt vaid minu korraldada ja läbiviia. Aga nagu ma ütlesin läks kõik hästi, hiljem oli tükk tegemist selgitamisega, et EI ma ei ole muusikaõpetaja ja EI ma ei ole muusikakoolis käinud, aga muusikaline pisik on läbi aegade alati sees olnud, sellest ka suur ja sügav huvi selle asja vastu. Ja tuli välja, et enam ei olegi võimalik lasteaia muusikaõpetajaks õppida, meie koolist kaotati see osakond sel aastal kui mina sinna läksin ja nüüd on suures pedas võimalik vaid integreeritud õppetegevusena seda võtta ja õppida õpetajaks, kes annab igale vanusele, mis eeldab suuremat kogemusepagasit ja rohkem tööd. Ainuke võimalus ongi läbi koolituste end harida, aga ega keegi ei taha tegevusi teha oma majas suurele rahvahulgale- teisi on loomulikult hea vaatama minna, aga ega ise ei tahaks keegi nii väga oma tunde näidata. Aga thank god see on nüüd möödas, kogemus jälle juures ja atesteerimise jaoks jälle linnuke kirjas. Peaasi, et rahul oldi:)

Päikesesse nüüd!
End.

Kommentaare ei ole: