reede, 9. märts 2007

Järelmõjud

Naistepäev oli armas. Käisime tibuga ühes kesklinna hiinarestoranis söömas. Enne toidu lauda toomist tõi kelneripoiss taldrikul lille- nii armas:) Kõik naiskliendid said erinevat värvi tulpe, mõnus mõte selle restoranipidaja poolt, tõesti.
Pärast õhtustamist käisime kinos, romantilist komöödiat vaatamas. Tibu tahtis mind veel Kumusse naistepäeva kontserdile viia, aga kahjuks olid piletid juba välja müüdud. Sms-id ja kõik muud meelespidamised olid samuti tänuväärt:) Aitäh!
Kusjuures mõtlesin, et see naistepäevavärk on ikka ilus traditsioon. No naisele võiks aastaringselt lilli tuua ja kingitusi teha jms ettevõtmisi, aga mõni naine saabki vbl 2x aastas lilli: sünnipäeval ja naistepäeval. Sest mehi on ju igasuguseid, mõni ei oskagi ilma põhjuseta midagi kinkida, vähemasti põhjus, miks seda võiks teha:) Ja teiseks saavad austust avaldada ka teised meessoost isikud, mitte ainult oma kallim. Mõni hakkab viltu vaatama, kui suvalisel päeval kingib nt mehe sõber mehe girlfriendile lilli v kommikarbi, aga naistepäeval on see armas ja selles ei ole midagi imelikku. Aga minu musi armastab mulle päris tihti lilli kinkida.. ja ta toob neid just sellisel ajal, kui ma seda kõige vähem ootan. A ta on mul üldse parim ju;)
Peale eilset, oli hommikul päris unine olek ja juba arvasin, et ohverdan oma vesiaeroobikasse mineku, unele. Aga ei, õnneks ma seda ei teinud ja see tunne, mis pärast trenni on, ületab igasuguse unevajaduse ja muu. Ja Kris saatis sõnumi, et ma ei peagi täna tööle minema. Jess! Mis võib veel parem olla, kui päev iseenda jaoks ja õhtul ootamas rockikas Parlamendis koos Tanel Padariga.
Aga enne veel bändiproovist läbi ja siis juba õhtuks valmistuma. Kel huvi, võib ühes tulla!
Ps. pisut reklaami salenejatele: Compal Light mahlad sisaldavad alla 20kcal (tavalised kuskil 40-50kcal 100ml kohta) JA maitse poolest väga head. SOOVITAN! :)

Kommentaare ei ole: