kolmapäev, 7. märts 2007

Kriitilisus piiridesse

Et nõrganärvilisi inimesi mitte liigselt erutada, otsustasin kriitilised mõtted eluring.blogspot.com siia panna- no ja et ei tekiks kiusatust järele uurida, kui kriitiline on kriitiline või muusugune võrdlus, on juurdepääs vaid valitud inimestele ja neile, kes kriitikalugemisele ise pretendeerivad. Teiste jaoks on endiselt aktiivne see sama blogileht.
---
Täna oli nagu tegus päev ja ei olnud ka-Kiire oli küll ja jooksmist oli samuti aga
kui nüüd vaadata produktiivsest küljest, siis suhteliselt mõttetu või noh tavaline oli see päevake. Esiteks viimane päev kooli (järgmine kord alles aprilli keskpaigas), siis oli vaja kesklinna tõtata, et üle vaadata dokumentatsioon, mis õigel ajal tegemata jäi. Siis sõime musiga Sõõriku kohvikus (oi tükk aega pole seal juba käinud) hilist lõunasööki või varast õhtusööki ja siis pidin mingisuguse Aivariga kokku saama, kellega siis jäärajale pidin minema. No ise ma leppisin aja kuueks, aga kuna ma sain asjadega varem valmis, tuli mul teda kokkulepitud kohas pool tundi oodata ja ootamine ei ole mu lemmiktegevus üldse... siis natuke enne kokkulepitud kellaaega helista ta mulle ja pakub uue koha kokkusaamiseks- ehk siis tuli sõita täiesti teise linnaotsa- ok läksin- ja kui kokku saime ütles, et kas ma ikka tahan seda sõitu teha, et ta aja asjad nii, et ma ei peagi midagi tegema.. Ei noh väga tore, seda ma arvasin ise ka ju eks. Aga seda oleks saanud enne juba öelda, mitte mind mööda linna jooksutada.. Nii tulingi pärast tema sabas sõitmist (dšiisõs mis rallisõitja- õppeautod sõidavad tavaliselt 30-ga, ta ütles ,et AGA ma ju SÕIDANGI 130ga) tulema. Koju jõudsime jälle x-hilisel kellaajal, aga noh videolevist sai vähemasti õhtuks film võetud.. Saatan kannab Pradat- jah ma ei olegi veel näinud seda. Enne veel ragistasin ajusid kirja kallal, mille Tartu kohtu poole teele lähetasin. Kusjuures ma peaksin homme hommikul olema Tartu kohtus. Yess, ilustat naistepäeva, aga ma ei lähe, sest ma ei pea seda esmaseks prioriteediks ja teiseks mina ei võida ega kaota sellest protsessist midagi seoses sellega
saatsingi oma arvamuse. Õudne, kuidas lihtsa mõtte väljendamine juriidilises keeles võib aega võtta. Ja teiseks suudavad mind närvi ajada igasugused arvutist tingitud komplikatsioonid: ntx, et id-kaardi lugeja keeldub minu valitud dokumendile digiallkirja panemast, aga tokko läpakas töötab veatult. Krt mõttetu plönn, kui seda ei saa kasutada seal, kus seda otseselt vaja on... Okok tglt on minu viga, et olen kärsitu ja kaksikuiseloomuga: KOHE ja PRAEGU või polegi vaja üldse.
Aga nüüd filmile:
Homseks ilusat kommertspüha kõikidele naistele!

Kommentaare ei ole: