pühapäev, 11. märts 2007

Murphykad

Patt oleks tänase ilmaga toas olla- aga noh, mina ikka suutsin. Ses suhtes, et asjatasin küll kodus, aga poolest päevast tuli tööle minna- damn ja nagu kiuste on SIIS nii ilus ilm. Ja need naabrid krt, pidevalt on probleem, et ka MEIE võiksime koridori koristada (mida me ka teeme, aga kindlasti mitte nii tihedasti, kui need kodusistuvad pensionärid) No ja täna oli siis aega ja tahtmist, pesin koridoris terve trepi ära. No ja siis üks ülevalt kaagutas, et MA ALLES PÜHKISIN. No mida hekki? Kui ei korista, on häda. Kui koristad, siis on KA häda Ja koridor oli must nagunii. Ma ei tea kohati tundub, et öeldakse ainult sellepärast, et öelda saaks- umbes ,et kui keegi nende tööd tähele ei pane, siis tuleb sinu töö ka maha teha. Ah midaiganes, niipea ma seal enam ei korista nagunii :D
Aga homsest olen jälle oma lemmiktööpeal- Muusika! Vähemalt kuu aega on minu hommikud sisutatud lastele muusikatundide andmisega. Kusjuures see on nii meeldiv: tunnid lähevad minutitena sõna otseses mõttes. Ei suuda ära oodata, mil saab Merikese positiivset ilmet näha. Mõni inimene kohe õhkab 100%liselt positiivsust. Saaks nüüd oma diplomitööga kah Sina peale, siis võiks ju isegi rahul olla, aga rahulolust on asi kaugel. Lahtisi otsi on veel mitmes vallas ja need tekitavad frustratsiooni (küll kergekujulist, kuid siiski) Aprilli alguseks peaks teada olema, kas saame tööle või ei ja kui ei saa, siis tuleb vastutusrikas ülesanne vastu võtta- aga sellest me ei räägi veel, eks.
Ja unistusi on palju palju. Mõni võiks nagu vaikselt täituma ka hakata. Kaksik ei ole ju selline tüüp, kes kannataks oodata! Põmm jalaga uks lahti ja KOHE!
Pealegi see eelnev test on täiega pullikaka, või olen ma liiga nõudlik.

Kommentaare ei ole: