esmaspäev, 25. detsember 2006

x-mas


Kas sellist jõuluaega ma tahtsingi?

Ei tahtnud, päriselt ka... Aga asi läks lihtsalt nii ja vahest ei saa sinna midagi parata. Seekord olid jõulud ilma minuta, kuigi lubasime veeta parima jõuluaja parimate inimeste seltsis, siis paraku möödus minu jõulupäev voodis. ca 30h pikali olla ei ole just kõige meeldivam. Telekas käis närvidele, aga nii palju jõudu ei olnud, et võtaks puldi ja lülitaks välja. SMS-id, kus sooviti "jätkuvat jõulutunnet" tundusid iroonilisena, kuigi inimene ju tegelikult soovib head. Aga kui vaadata asja positiivset külge, siis jäi ära igasugune õgimine:D Toidust ei taha rääkidagi. Mina ei taha toitu ja toit ei taha mind ka, jõulunädala eesmärk on tegelikult täidetud (-1kg, kuid meetoditest siinkohal ei räägiks:P)

Vabandus kõigile neile, kelle jõulud ma suuremal või vähemal määral ära rikkusin (suurimad vabandused Margusele ja HeleMallele; sry) Samas thanks neile, kes muretsesid ja hoolisid. Teeme aja tagasi, eks! Ahjaa... aga kingitused olid superarmsad, mõned kingitused on mul endal veel siin ja ootavad inimestele kätte andmist ning kõik ei ole veel läbi, jõulud jätkuvad veel täna ja homme:) Täna on rahulik ja hea olla, põlevad küünlad ja kodus on jõululõhn, ootame külalisi ja teeme jõulud jõuludeks. Parem hilja kui mitte kunagi!:)

Aga teile, kallid, Jõulurõõmu & Jõulurahu jätku!8

Kommentaare ei ole: