kolmapäev, 27. detsember 2006

Feels like Dancing On Her Hand...

Ilus on, hea on, õnnelik on olla:) Täna oli viimane eksam- väga raske, aga sellegipoolest semester viiskomanull, ajee. Väga hea meel on! Kristiina H. helistas kah täna, pärast jaanuarikuist reisi teeme temaga diili:P Eks siis paistab, kuidas sujuma hakkab, aga ületamatuid raskusi ei ole olemas, nii ,et mis ikka olla saab. Raadiost sain kah vastuse... Kes ütleski, et kõike head korraga ei saa?:P Saab küll, aga seda tuleb rohkem tahta! Nüüd ootan veel WAF-ist tagasisidet. Rohkem positiivsust & usku! tsiteerides iseennast: "because she knows, she gets everything she ever wants to have..."
2 päeva kestnud kampaania "Toome Vipsile jõulud tagasi" on samuti selleks korraks läbi saanud. Thanks kõigile, kes veetsid koos minuga 25.l mõnusa õhtu/öö pooliku. Sai korraldatud üks korralik jõulumeeleoluõhtu, kust ei puudunud miski, mis oleks seotud jõuludega- hõõgvein, piparkoogid, mandariinid, küünlad, mahe kitarrimuusika ja jõululaulud....jne:) Luv you tibud! Eilne päev oli samuti teguderohke (kuigi plaanipäraselt oleks pidanud ainult õppmisele kuluma..) Algselt oli plaanis vaid Kamikazes õhtust süüa, aga asi läks jälle käest ära...Järgnes ka Osmani tuur ja Bambas mitu tundi piljardit... mõne õhtu lõppes alles hommikul kell pool kaheksa:D haha.. aga, mis siis... Elu on lill! (..aga kindasti mitte kaktus:P)
Homsest on vaja uuesti joonele saada. Üks päev vaja tööjuures üle elada, vanad asjad vana-aasta sees ära lõpetada & siis võib hakata Uut ootama.

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

parim jook ...jägermeister shampaga(Y) ;)

Anonüümne ütles ...

Vähemalt ei jäänud jõulud olemata ja said ilusti peetud ka sinu jaoks :):)

vips ütles ...

:)Sweet, eks!
Aga jägermeistriasja ei oska mina kommenteerida:P Eks Teie, asjaosalised tea paremini:P (mina magasin, kui teie "krt-teab-mida" tegite :D Aga mul on kogemused teiste produktide vallas:P, tehke järgi!

Kati ütles ...

Hea, et saad K.H. diili teha, ma pidin G.P. tegema, aga tal nii kaootiliselt ja harva oleks mind vaja olnud, ei sobinud hästi....igatahes ta andis mu nr T.T saate jumestajale ja nüüd käin seal - superinimene ja parim place ja põnn :)) Igatahes ta just täna küsis, kuidas mu kursaõel K.H. juures läheb.....eks nüüd siis on teada, kes seal käima hakkab - palju õnne !!

vips ütles ...

Thaanks. :P Suurepärane variant eksole.. .ja need tutvused ei jookse kuidagi mööda külgi maha. GP-l vist jah ainult ajutine värk. Aga samas tänu temale said tuttavaks selle suurepärase inimesega:) Happy about you tooooo :)

Kati ütles ...

Just, üksi tutvus ei jookse mööda külgi maha, igatahes joppas täiega (Y) tähh :) sulle ka edu :) usun, et ta suhtkoht norm inimene, aga eks siis saad teada :)

vips ütles ...

a lõpetamisks meiki saab we? Eva koolitab su selleks ajaks välja?:P

Kati ütles ...

Meil Evaga diil, et ta millaski näitab mulle anyway nippe ja lähme koos poodi mulle kvaliteetkosmeektikat ostma, profikaid .. eh kui ma rikkamaks saan :)) Nu tegelt ei ole seal midagi hullu !! A kui sind huvitav, siis ma võin küsida, et palju miski x ajaline nõuannete jagamine ja koolitus võiks maksta, a ega see miski hull hind ka pole....saad temaga ise diili teha :)) Ta superinimene tööaalaselt kui ta eraelus!!

vips ütles ...

Heh, siis on meid juba hulgi, kes tahaks:D Lähme koos, enne lõpetamist:P
Olen kuulnud jah, et supernaine! Rohkem, lahedaid inimesi, jepikajee!

Kati ütles ...

Siis tuleb see temaga juba varakult kokku leppida, ma arvan :) Aga mis tähendab hulgi, mitu? Kas mõtled asja tõsiselt, siis ma saan natike juba asja uurida ja küsida :))

p.s sinu kommentaaride kohast on saanud meie kirjavahetuse koht, icc

vips ütles ...

bäck tu riiil pleiss, msn:Dhahha:D