neljapäev, 14. detsember 2006

Peegliga sõbraks :D


Inetu olemine ei tähenda, et oma inetuse eest hoolitsema ei peaks (õelalt öeldud, nõustun:P, aga selle üle sai täna arutletud järeldusele jõutud). Või kehtib siin ka reegel, et topelt ei kärise? Et kui juba kord selline olla, siis lasta täie rauaga edasi? Iuuuh.. häirib küll jah tõsieselt kui inimene enda eest ei hoolitse. Ma ei räägi siin mingist beibetsemisest, solaariumitest, ilusalongidest, geelküüntest ega muudest iluvidinatest, vaid kõige elemetaarsematest asjadest nagu pesemine ja juuste kammimine, riiete triikimine ja üldse peeglisse vaatamine enne väljaminekut. Eriti ei sobi selline lohakus naisterahvale. Paneb tõesti imestama, kuidas nii on võimalik toauksest välja astuda ja nö inimeste keskele tulla. Metsas kuskil omaette veel, kus tõesti keegi ei näe... Märkusi on tehtud jaa, korduvalt, alguses vaikselt ja salamisi, hiljem juba avalikult. Ja see isegi kui keegi miskit ei ütle, ei tähenda, et nad ei märkaks:P Ebameeldivus kasvatab ebameeldivust igas mõttes ja vastikus süvendab vastikust. Võimalused on üks asi, aga kui neid kandikul pakkuda, kas siis leidub ka vabandusi, miks ennast nt mitte pesta? Ma arvan, et selles suhtes on küll asi inimeses endas kinni, aga tema valik, ise peab selline olema :D

Tähelepanelikkus ei ole kriitika G: Ja need siin üleval ei ole pooltki vaid minu mõtted;)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Taaskord sinuga 100% nõus! Kõik ongi nii, nagu kirja panid. Tänan, et ka minu mõtted ära kribasid. Arutleda on hea ning tihti on maailmas nii, et ei saa silmi kinni pigistada, kui hoolitsematus sinu ees ise ringi kõnnib, endal veel rahulolev nägu peas - tõeliselt jälk ja arusaamatu minu jaoks. Mind ei häiri teised inimesed niikaua, kuni nad hakkavad minu elu rikkuma ja muideks minu silmailu tahtlik häirimine on lausa kuritegi. Ok, inimene ei ole ilus...hm suhteline on see ilu...kuid ikkagi, igaühele ei ole antud ühtemoodi, kuid inimene võiks ikkagi enda eest elementaarsel tasemel hoolitseda! Kui ta seda ise vajalikuks ei pea, siis võiks seda teha teiste jaoks, arvestada ka ühiskonnaga. Mõnele meeldibki istuda metsas ja olla sopakolla - ok, iga inimese enda valik - pole minu asi seda kritiseerida - igaüks elab nagu ise õigeks peab ja tahab. Samas kui inimene tuleb metsast välja, liigub ühiskonnas teiste seas ringi, siis peaks elementaarsel tasemel teistega arvestama ja seega võiks enda eest ka hoolitseda, et teistel ei oleks paha olla. Punkt.

Anonüümne ütles ...

Ilu iluks.. Aga see, keha, mis meile on antud (olgu ta siis milline tahes, pikk, peenike, paks, jässakas, ilus, kole, tavaline või milline iganes) vajab paratamatult kasimist ja hoolitsemist ja just nimelt elementaarsel tasemel.
Nagu lasteaias eks, õpitakse esmaseid eneseteenindusoskusi. Peaks justkui loomulik olema iga normaalse inimese puhul. Aga nagu su kuldne lause ütles: " Ta ületab kõik normaalsuse ja ebanormaalsuse piirid" :D

Anonüümne ütles ...

Jah, selle lause ma tõesti ütlesin - see pelgalt minu mõtete verbaalne väljendus. Ma ei kavatse sellest ka taganeda, aga ta tõesti ületab KÕIK normaalsuse ja ebanormaalsuse piirid !! Olen nõus taganema enda mõtetest vaid siis, kui teine annab selleks põhjuse, ta tõestab mulle vastupidist, kuid antud "juhtumi" ja "olevuse" puhul mind tõesti ei huvita, kas ta seda teeb või ei..

Anonüümne ütles ...

njaaa.. ilu on oluline...just siis kui enda eest hoolitsetake... aga teatud inimeste puhul jätab igasugune ilu ja hoolitsus soovida... jube lausa....loodan et ta kunagi taipab milline ta on:D aga senikaua kui keegi sellest konkreetselt ei teavita teda siis asi jääbki nii....
üldiselt mis siis et ilu on vaataja silmades,...nu minu silmis seal seda ilu ei ole...