teisipäev, 19. detsember 2006

Sõltuvus



Ma olen sõtlane. Ma ei ole isegi mitte anonüümne, vaid täiesti avalik estrellahoolik. Ma saan neist täpselt nii kaua loobuda, kui ma neid ei näe, kui ma neid ei osta ja kui teised neid ei too ja üldse.. Kui ma neid ei näe, siis mul läheb üldse meelest ära ,et nad olemas on. Iganädalane lubadus on : " Sel nädalal ei söö Estrellat!" ja siis toimub raudselt Siimu juures mingi istumine või oleng ja see on juba nii, et ilma Estrellata ei möödu üksi pidu. JA mis täna siis juhtus. Siseneme siis Magistrali kaubanduskeskussesse ja uksevahel võtab meid rajalt maha mingi Emori küsitleja. ET tema kutsub ühele uuringule, mis siis käib Lays ja Estrella krõpsude kohta. Küsitlus kestab 2,5 tundi ja see aeg kompenseeritakse 200.- kinkekaardiga . Thanks a lot eks! Et siis 200.- krooni eest Estrella krõpse :D Eheh.. No ei lasta ära unustada neid nuhtlusi. Täitsa lõpp, kuidas üks väike "krõps" :D võib inimest murda. Nõrk olen. Ja mis homme toimub... Siim lõpetab homme siis ametlikult TTÜ ja saab oma kraadi(d) kätte, ajee- tore eks. Aga see, mis järgneb ei ole nii tore.. Ma võin kihla vedada, et pärastisel tähistamisel ei puudu ka "mitteoodatud külalised", Estrellad. Ma hakkan neile homsest vastu sõdima! Miski peab ju ometi aitama!
Aidake sõltuvusest üle saada :z

Kommentaare ei ole: