esmaspäev, 4. detsember 2006

ArmastuseLõhn.

4.12.96 Jah. Aeg lendab. See teeb juba 10 pikka aastat sellest hetkest, kui mu kõige kallim lahkuma pidi. Kahju on sellest, et täna ei saanud isegi tema hauale minna. Aga ma luban, et ma teen vigadeparanduse nii pea kui võimalik. Vähemalt põleb minu toas täna 2 küünalt. Üks neist on mälestuse ja mõnes mõttes isegi nagu kurbuse küünal- Tema mälestuseks. Teise küünla, armastuselõhnalise, kinkis mulle kallis Roland, sest 4. kuupäev on ka meie kuupäev. Ta armastab mulle iga kuu neljandal kuupäeval midagi ilusat kinkida või ette võtta tavapärasest erinevat koosviibimist. See on armas temast:) Aitäh sulle, kallis Roland :)

Silt küünlal väidab, et tegu on armastuselõhnalise küünlaga. Olgu pealegi. Täna põleb minu pisikeses toas roosa küünal ja täidab toakese armastuse lõhnaga.


Huvitav, kes teadis, et armastus just nii lõhnab?!:P

Kommentaare ei ole: