teisipäev, 12. detsember 2006

Seepi?


Seebika elu on täies hoos. Täna sain Tartu maakohtult järjekordse kirja, no ei mäletagi enam oli see juba neljas või juba viies, enivei päranduse jagamine on asendunud isaduse tuvastamisega- molekulaarekspertiis ja muu teema. Eks päranduseni jõutakse ringiga tagasi, kui esmased eesmärgid on täidetud. Ma ei usugi, et too litsakas punapea seda kõike jama on korraldaud vaid õigluse pärast. Vastasel korral poleks ma temalt väga kummalist seebiooperi telefonikõne saanud (oli küll juba peaaegu pool aastat tagasi, kuid näib, et ajab sama rada ikka veel...) Tol korral lubas ta mulle ühe kolmandiku oma "olematust" kolmandikust, kui mina oleksin nõus oma dna-d andma, no dšiisõs. Täielik seep! Häbi peaks olema tal! Ükski raha ei oleks väärt sellist si!as (vabandust otsese sõnakasutuse pärast, aga just nii ongi) surkimist. Kas on loogiline, et inimene käib kohut ainult seetõttu, et hakkaks kunagi saama toitjakaotuspensioni, mille summa jääb siis kolme peale jagatuna ca 300-400kr? No, ei! Aga vot seda punapea just loodabki, vähemalt väidab, et teeb seda kõike just selle pärast. Häbitu!& Alandav.. aga ta ilmselt ei tunneta piire. Noh, eks arvab ,et kuna olid ka majad-autod-suvilad, et siis on "suured" rahad taga ja temalegi väike kopikas kukrusse poetatakse. Aga see on nii alandav minu meelest. Jätkaku. Lõpuks omad vitsad peksavad, mina tean, mis teda kohtuprotsessi lõpus ootab- ämber.

Punapeast veel niipalju, et ühe lapse andis ta lihtsalt ära, oma mehe vanematele. Ma usun, et ma ei tee talle liiga, kui teda vastutustundetuks nimetan ja arvan, et ta kasutab lihtsalt praegu oma teist last ära, et äkki on võimalik natuke "teenida". Sellele mõeldes hakkab tõsiselt paha:S

Olen juba kord Tartu maakohtule teatanud, et ma ei ole huvitud asjast ja palunud neil mind mitte tülitada, kuna mina ei puutu pärandisse, sest loobusin sellest Stina heaks, aga siiski jätkavad oma kirjade ja kõnedega. Täielik seebikas.

Kommentaare ei ole: