kolmapäev, 13. detsember 2006

13.12.06

Kaks päeva jõulushoppingut- ninni-nänni sai üksjagu ostetud. Pisikesi, kuid armasid asju. Nüüd põleb mu pisikeses toas 7 küünalt, hubane mõnus ja hea tunne. Hämmastav, kuidas küünlavalgus muudab kõik nii mahedaks ja mõnusaks. Kahju, et nii hilja juba on, ei saagi seda ilu jagada. Aga teine päev ootan kindlasti külla:) Romantikaõhtu? Jaa, võiks... :P
Kallis roheline sai kah täna korda, polnudki teisel midagi erilist viga, remondionul oli kümme minutit tööd ja asi oligi parem kui varem.. Aga mis sõidab, see kulub, nii et järgmise korrani...:P Vanaisa sünnipäeval sai käidud ja üllatavalt meeldiv ja suhteliselt tasane pidu oli võrreldes varasematel aastatel olnud pidudega. Teate ju küll selliseid pikalaua pidusid, kus istutakse ümber laua ja süüakse süüakse ja veelkord süüakse.. Aga nagu ma juba ütlesin oli mõnus ja vaikne ilma pika lauata:)
Laupäeval on oodata suuremat peokest. Kalli Jüri ja Tõnise sünnipäevad:) Ma siiani ei tea, mida kinkida:S Somebody help me please... Mida kinkida meesterahvastele üldse? Ja see miski võiks olla muusikaga seoses.. oi jah . Eks kambapeale mõtleb midagi välja.
Oioi,, tegelikult on homme minu pisikese venna esimene jõulupidu lasteaias. Tahan kindlasti kohal olla. Mina vist tahan sinna rohkemgi minna, kui teised pereliikmed, aga see on ju nii armas.. Mäletan hästi oma esimest jõulupidu. Pidime seal mingeid kostüüme kandma- olid lumehelbekeste kleidikesed sellised ilusad, valged ja natuke sätendavad ja siis olid piparkoogi kostüümid- pruunid kombekad :D Tüdrukud kaklesid selle pärast, kes saaks lumehelbeke olla.. oli nii naeru kui nuttu... Aga jah, homme siis Liivaku lasteaias jõulupeol. Lahe, et see koht on ka ühtlasi mu praktikabaas, saab näha, kuidas seal inimestel läheb jne.
Rohkem pole praegu midagi rääkida. Soovin Teile vaid jõulutunnet ja tibake rahu ka!

Kommentaare ei ole: