teisipäev, 20. veebruar 2007

vastlad-pastlad

Kooliminemine oli suhteliselt mõttetu, sest õppejõud oli haige. Damn, oleks siis keegi teatanud või midagi, aga ei. Kuigi koolist ära minnes tundus, et oi, küll ma nüüd hakkan selle ajaga igasugu kasulikke asju tegema, aga läks ikka nii nagu tavaliselt. Esiteks käisime šhopingtuuril, kuigi plaan oli natuke säästlikumaks hakata, ei suutnud loobuda endale ninni-nänni ostmast. Kui midagi konkreetset plaanis osta pole, siis alati saab igasugu asju- nii ka täna. Sellise mõttega peakski alati šhopingule minema! Heh, päris hea arvutusoskusega kassapidaja oli: nt 600.- hinnast 60% maha võttes sai tema hinnaks 130.-, ei noh tere talv, eks! Ma ei tahaks küll endale selliseid miinuskassasid teha, hea et klienditeenindusega ei tegele, eks VP ajal sai mõnikord miinust tehtud küll, a nii palju vähemalt ei ole pidanud peale maksma.
Pärast käisime Rolandiga lõunatamas Sindbadis ja sealt otse juuksurisse. Dšiisõs! Ma olen igasugu juuksureid näinud ja igasugu tehnikaid näinud, aga "kõige moodsamast" olen vist ilma jäänud, nimelt- heledaid triipe juustesse tehes võetakse juustelt värvi salvrätikuga maha:D Ah, et teie kuulete ka esmakordselt?! No järelikult pole te "moodsat tehnikat" maitsta saanud. Ma vaatasin seda kõike pealt maailma kõige lollima näoga. Peale selle tuli peast selline pahvakas juukseid, ime pole ka mingi kuiva salfakaga kratsides ma tõmbaks kah pool pead paljaks! Lahe! Et natuke enda juukseid hellitada, lasin ravimaski teha (see oli ka ainuke hea asi, millega rahul olen). Lõpuks sain endale ultramoodsa Ludusoengu. Juuksed olid konkreetselt peadligi lakutud nagu munal:D Peale selle küsis juuksuriproua (venelane) Kas te sjoovite sjirgendada ka? (Jamh! Ise nagu muna, mis siin veel sirgendada.. Ja üldse, mis värk selle sirgendamisega on? Enamus juuksureid küsib, kas tahan sirgendada? mul niigi pulksirged juuksed) Ok sirgendada ei tahtnud. "Aga lakki sjoovite?" mina: "Ei, aitäh, ei ole vaja!" juuksur: " Vahtu ikka panen?" mina: " EI OLE VAJA MIDAGI!" Juuksur: "No siis paneme vaaaha vähjemalt!" mina: "EIII!" Lõpuks sain tulema sealt, a vot tšekk, mis kuradima "töid" ta mu juustele tegi, oli poole meetri pikkune. Päriselt! Lahe! Enam ma oma Savannah salongist ei loobu!
Õhtul käisime tibuga Vanakal vastlasõitu tegemas. Hästi Cool oli, kusjuures ma ei olegi seal varem sõitmas käinud. Ja vist üldse pole vastlapäeval liugu lasknud (väiksena vbl ainult). Igatahes väga äge oli, rahvast oli ka nagu murdu. Sealt kõige suuremast ja järsemast ma küll ei julenud alla lasta, pealegi oli seal selleks ajaks juba kottpime ja see oleks liialt ohtlik olnud. Vend eelmine aasta murdis käeluu. A noh, kui ma nägin, "kuidas" need noored sealt hulljulgelt sõidavad, siis ei pane mind miski imestama, ausalt öeldes.
Pärast jõime kodus soojenduseks viskiteed ja sõime Kristiina Heinmetsa kingitud limited edition šhokolaadikomme:) Mõnuš oli, tõešti mõnuš oli:D

Kommentaare ei ole: