pühapäev, 18. veebruar 2007

NV

Alles nv algas ja juba läbi ta ongi, no peaaegu. Möödus siis seekord väljapuhkamise tähe all, suuremalt jaolt. Kuigi reedel sai Katu juures veinitatud ja pedagoogide juttu puhutud, päris mõnus olemine oli, aga planeeritud dvd-de vaatamise juurde ei jõudnud teps mitte, lihtsalt muud jutustamist oli niivõrd palju. Polegi vahepeal tükk aega näinud. See tähendas omakorda topelt chatti.
Laupäev algas nagu ikka Laste Loomingu Maja muusikatundidega, aga pärast seda oli minu jaoks kõik üks suur lebotamine. Algselt oli plaanis mittemidagi teha, kuid siiski otsustasin pisut kasulikumalt oma aega sisustada ja sõna otseses mõttes imesin pastakast lõputöö uurimuslikku osa välja. Njah oma 2 lk on nüüd juba kirjutatud, aga oi oi, kui vaevaliselt see tuli, vähemasti algus on tehtud. Teoreetiline osa tuli küll väga märkamatult ja linnulennult, aga see uurimuslik ei taha kohe mitte tulla, kuigi andmed on ju iseenesest suuremalt jaolt kogutud. Ja häbi on samuti oma juhendaja ees, eriti kui tal minu suhtes palju suuremad lootused on, kui nad tegelikult olla võiksid, aga noh seda enam pushib ta mind seda asja lõpule viima.
Kusjuures Rolandi jalkamängule ma ikka ei jõudnudki, aga olin asjaga piisavalt kursis, sest tibu informeeris mind pärast igat mängu ja mina omakorda elasin talle kodus kaasa. Arvasime, et läheme pärast kuhugi välja tähistama, aga enne oli plaanis poes käia ja pärast seda oli igasugune jaks otsas, justkui kumm oleks tühi. Nii me siis olimegi iseeneselegi üllatuseks kodus, mis sest, et laupäeva õhtu. Uni maksab ka midagi!
Pühapäeval käisime emme juuelil. Heh, kuigi ta üritas nendest "süldilaua pidustustest" pääseda, oli kogu kamp ikkagi pühapäeval kohal. 40 ei ole mingi lihtne sünnipäev ju, see suht suur juubel. Sain vanaisale vähemalt egiptuse nänni ära antud, hea värk, jõuan enne teist korda egiptusesse kui raplasse. No, jah- Mägi tuli Muhamedi juurde. Häbi mulle tegelikult!
Homme algab jälle töönädal. Õnneks olen ma ainult Kristiina juures ja õhtul Statusesse ei lähe. Oleks tahtnud hommiku ka vabaks saada, sest Helen pakkus mulle jumestusmodellina tööd, aga seekord ei olnud võimalik minna, sest kellaajad olid täpselt kattuvad, aga see ei tähenda, et asi üldse ära jääks, sest panime kirja teise aja. Sellest täpsemalt siis, kui asi käes on.
Kaalujälgijad jäävad sel nädalal küll ära, tänu kräpitamistele ja sünnipäevatamistele, aga loodetavasti kompenseerib seda BodyPump, homme plaanis minna Suhhotskaja trenni ja teisipäeval Arnoldi omasse, kui keegi tahab sõbrahinnaga ühes tulla, andku teada.
Positiivset nädala algust! Seda aitab positiivsemaks muuta Rakvere lihakombinaadi reklaam "Ma luban, et ma ei tee sel aastal mitte ühtegi sigadust!" Minu arust on see nii hea reklaam ja mind paneb see ka peale korduvat vaatamist naerma.
PS. Ma ei kasutanud teadaolevalt mitte ühtegi smile-i ega kolmepunkti. Prooviks, kas õnnestub ka edaspidi nii jätkata või neid vähemalt taotuslikult VÄHEM kasutada.

Kommentaare ei ole: