esmaspäev, 12. veebruar 2007

Nädala algus: positiivne, kestku! Juhhei!

Tuju on terve päeva maksimum olnud, tänu uuele töökohale:):):) Väga positiivne kogemus igatahes, hea klapp ja kõik muu. Kusjuueres üldse ei ole sellist tunnet, et tööd teeks (nii ongi vist kõige parem). Pigem on selline tunne, et veedan mõnusalt aega ja tunnen ennast hästi ( .. ja need tunnid lendasid linnutiivul). Sel nädalal on tööalaselt päris busy nädal, mis ühestküljest on superluks, aga samas lükkub diplomitöö kirjutamine teadmata ajaks edasi. Tegelikult tahaksin seda ikka pisut täiendada, aga god knows, kas leian aega. Kahe töökoha vahet käia on alguses pisut harumatu, aga kindlasti mitte võimatu. Pealegi kompenseerib raha ka nii mõndagi;P
Tuju ei rikkunud isegi see, et tagasiteel autoga väike prantsakas juhtus- tee oli libe ja pikivahe liiga väike, aga õnneks sai kannatada vaid numbrimärk, mis on nüüd pisut kõver, eessõitval autol ei juhtunud midagi, seda takistas väljaulatuv kärukonks. Lõpp hea, kõik hea:) Endalegi üllatuseks ei olnud ma musi peale pahanegi, et selline asi juhtus. Tavaliselt ma ikka reageerin üle, eriti liiklust ja auto juhtimist puudutavates küsimustes. Aga, et mitte seda positiivsust rikkuda, ei hakanud ma vihastamise peale vaeva nägema... Ja pealegi, ma armastan teda paljupalju, see annab ka omad eelised ;*
Homsest jälle "Tere kool"! Viimati sai detsembri alguses koolipingis istutud, nüüdseks on juba veebruari keskpaik, oh jah, tuleb uuesti harjuda, eks. No proovime. Kuigi ma kahtlustan, et homsega saab juba maitse suhu ja tahtmine seal kauem viibida kaob kiirelt. EIEI rohkem positiivsust, seal on ju superhead kidratunnid, mis annavad koolipäevale uue mõtte;P
Ps. Sõbrapäeva kaarte sel aastal ei tee! Miks? Sest selleks ei ole vaja special päeva, et sõber teaks, et ta kallis on. Sõbrad on nagunii aastaringselt ja minu sõbrad teavad nagunii, et nad mulle kallid on, ma loodan vähemalt:) Ja ma ei usu, et odavate masstoodetud plönnide kinkimine kedagi rohkem sõbraks muudab. Tobe natuke, et noh ok täna on sõbrapäev ja SELLE pärast kingin sulle šhokolaadi vms nänni... jääb mulje, et see on juskui meeldetuletus, et halllloo täna tuleta meelde, et sul on sõbrad.
Sõbrale rõõmu saab ka muudmoodi teha. Palju parem üllatus on see, kui ilma mingi põhjuseta talle südamest tulnud soojuse kingid (igaühe fantaasia läheb käima siit..!)
:) Olge rõõmsad & nautige positiiivsust! Ajee.

2 kommentaari:

Marge ütles ...

poolt! selle sõbrapäeva ninninänni koha pealt :)

vips ütles ...

väga hea;P