pühapäev, 4. veebruar 2007

nädalavahetus

Eilne hommik nagu ka eelnevad ja järgnevad laupäeva hommikud möödus Laste Loomingu Stuudios. Väga arendav koht iga tasemega lapsele nii kunsti kui ka muusika vallas ning loomulikult ka mõlema koosluses. Seal olles tekib tahtmine ise laps olla; sest minul näiteks väiksena selline võimalus puudus. Lähim koht samalaadseks tegevuseks oleks olnud 50km kaugusel, aga bussiga poleks mind üksi never lubatud sellist teekonda ette võtta ja vanemad olid tol ajal oma businessiga nii busy-d, et neil ei jätkunud aega.. Aga hea meelega oleks käinud sellises kohas. Ja oma lapse paneksin kindlasti "Laste loomingu stuudiosse".
Pärast tiirutasime autoga linnapeal, käisime järjekordselt väljas hommikust söömas (viimasel ajal ainult väljas söömegi). Sellele peaks hakkama tähelepanu pöörama, et seda vähendada... Ise võiks rohkem kokata, takistusi pole (peale kiire elutempo, okei laiskuse eks:P)Täna natuke parandasime olukorda, küpsetasime kodus kana:P seega asi on paremuse poole teel.. i guess.
Pärast käisime Tokko vanemate juures, siis Idolsi valimist kaemas, õhtul ka Kajarocki poolfinaali kuulamas (sellest hiljem, sest mu arvustus lihtsalt KUSTUS ära: ja ma olen vääääga vihane..) Pärast jõudsime veel Antoni juurde lasnakale, küll mitte lubatud eurovisiooni ajaks, kuid selle lõpuks siiski. Aga noh, ega tähelepanu telekale ei jagunudki, kuna Antonil on niii armas kiisuke (mu kassiarmastus lõi taaskord välja). Aga ma ikkkka VEEL ei tohi kassi võtta, mitte enne kui meil on päris oma kodu- õnneks see aeg ei ole enam kaugel. Täna sai räägitud, et võiksime kohe sellega tegelema hakata, kuid eelnevate plaanide kohaselt venitame siiski sügiseni. Eks elu näitab. Aga mees sõnast, härga sarvest.. Kui asjad nii kaugel on, tuletan tibule meelde tema lubadust. Ja toon majja ühe karvase pärslase..:)
Tänane õhtu on vaikne ja kodune. Küünlavalgus ja hea film koos Tibuga:) Päeval käisime suusatamas ja üldse oli selline soprdivaimus päev- hehe kusjuures mul läks seekord isegi palju paremini (noh selles suusatamist imiteerivas tegevuses) Ma arvan, et asi oli selles, et eile TV-st suusatamist vaatasin :P Täna ei sõitnudki KÕIK inimesed MINUST mööda, vaid mul oli au edestada lausa kahte inimest ( jätaks mainimata, et üks neist oli u 8 aastane poisike ja teine 80 a vanapapi) Heh kas ma ei öelnud ,et hakkab minema, eks! Valmistun Tartu maratoniks, klassikaline tehnika on täitsa hea, vabatehnikat peab PISUT lihvima :D
Võiks päevaga päris rahul olla, kui homseks ei oleks KOLME muusika tundi. Kuigi need on mul kavandatud ja läbiviimine on vaid vormistamise küsimus, tuletab see ikka ennast aegajalt meelde ja ei lase täisväärtuslikult hetke nautida. Nädalake veel ja siis on praktika läbi, tuleb hakata jälle koolis käima.. igatsen juba. Pealei tuleb meelde, et ka herr Kõrvits helistas eile ja 15. tuleb 1 esinemine teha, mis tähendab siis 2 proovi ja lavale, sest kokku saame esimest korda alles 8ndal. Tjah, ju see peabki alati NII olema, sest muudmoodi lihtalt ei lähe (vähemalt senini pole läinud) Ja kitarris hakkan nüüd korralikult käima! Ajad klapivad igatahes paremini kui eelmisel semestril, seda TULEB ära kasutada.
Aga praeguseks kõik... Ilusat algavat nädalat!

2 kommentaari:

KikuRiinu ütles ...

haah - herr kõrvits on isegi mulle täna helistanud. aga ma märkasin seda alles nüüd ja vist ei sobi enam tagasi helistada.:p

vips ütles ...

Kle ma lausa helistasin talle ja KÄSKISIN sulle helistada! Ütlesin ,et ma ka muidu ei tule.. :P Kõrvits ütles, et oli sulle helistanud, aga oled nii ülbe ja ei võta vastu:P Aga neljapäeval proovi?!(viimati sai ju eelmisel aastal käidud)