laupäev, 3. veebruar 2007

Ei, aitäh!

Peale pikka mõtlemist ja ööläbi kaalutlemist otsustasin (peale kõiki neid õudusjutte, mis ma Katilt teada sain+ internetikommentaaride lugemisest) siiski ennast sinna eralasteaeda kohale vedada ja teate... mu eelarvamused selle juhataja kohta pidasid paika, kõik muu oli enam-vähem aktsepteeritav- töötingimused, keskkond väga hubane ja kaasaegne võrreldes nii mõnegi lasteaiaga, tööpäevad ok-d (ei pea kella 7ks hommikul kohale minema, vaid alles 8ks nagu paljudes töökohtades), palga kallal võiks nuriseda, aga selle kallal võib alati nuriseda, kuigi seal pakutakse rohkem palka kui mujal, ei ole see siiski see, mis tõmbaks sinna tööd tegema. Asi oli just selles, kuidas proua juhataja "rahast" rääkis. Tema jaoks on kõik raha- need lapsekesed, kes tema lasteaias käivad on lihtsalt potensiaalsed "sissetulekuallikad". Kummalisust lisas veelgi jutuajamine lapsevanematest: Lapsevanematega sõbralikke suhteid meil ei ole, ega hakka olema! Nemad on äriinimesed ja nendega tuleb rääkida nii vähe kui võimalik (ridade vahelt siis: nii palju ,et nad oma lapsekese ikka siia tooks ja lasteaed oma raha kätte saaks!) Ühe lapse maksumus on 3150.- + toiduraha 330.-, seega iga laps on "sissetuleku" kohapealt väga olulisel kohal. Mõtlesin, et ma ei puutu temaga ju eriliselt kokku, kuid siiski... Ma teeksin seal väga paljud asjad teisiti, ümberkorraldusi nii mitmes vallas, usutavasti sellest tuleks temaga probleeme. JA ma ei tahaks temasuguse inimesega never koostööd teha.
Häiris veel see, et kui seaduses on ette nähtud palju inimene nädalas töötunde teeb, palju on iseseisva töö kavandamiseks aega antud ja millist osa tasustatakse ja ta ütleb ,et MEIL SEE EI KEHTI- see ei ole normaalne. Normaalne ei ole ka see, et laste uneaja eest palka ei maksta ( õpetaja ju ei tee sel ajal tööd). See on naljast kaugel, lapsed jätta 12kesi üksinda, samahästi võiksid ju lapsed üldse valveta jääda ja ma ei tea lähen nt. solaariumi selleks ajaks, tema loogika järgi...Peale kõige muu oli proua ka ebaviisakas, see kuidas ta käitus on kirjeldamatu & esmakohtumisel jätab inimene endast teatud mulje. Tema puhul oli see enam kui negatiivne, harimatu, enesekeskse ja egoistliku inimese mulje. Ta ei vastanud peaaegu ühelegi mu küsimusele, hakates samal ajal rääkima hoopis muust...mõttetu...
Seda ,et seal majas kõik korras ei ole näitas ka töökaadri voolavus ( kuigi proua ütles, et kõik jäid rasedaks) Inimesed, kes seal olid, olid enamasti uued, kes oli esimest päeva, kes mõned kuud, üks tüdruk oli natuke üle aasta olnud, a ta käib kah 2 päeva nädalas ainult: mis viga on käia kui tööpäevad on ainult T,K (N,R,L,P,E järjest vabad...)
Igatahes see nali jääb ära... Töökoht peab olema selline, kuhu saab juba hommikul rõõmsa meelega minna, mitte selline, kus kellelgi hea ei ole va "proual" endal.
No Thanks!
Parematel jahimaadel (juba 2,5 kuu pärast ;) & pealegi tuleb Kristiina kohe tagasi, hoian suurima heameelega tema titat:)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma 200% kindel, et ainuõige otsuse tegid, sest tõesti selle inimesega seal majas ei ole võimalik koos töötada.

vips ütles ...

Ma usun ka. Väga ebameeldiv inimene oli, aga sellistelt me õpime, eks:P

Anonüümne ütles ...

Just, sul taas õigus nagu tihti kipub olema. Vips on tark ja mulle targad inimesed meeldivad !