reede, 16. veebruar 2007

Päevad 48 tunniseks! Jah!

Kes küll mõtles välja, et ööpäevas on AINULT 24 tundi? Igatahes kohati tundub, et seda aega on liiga vähe, et kõiki asju ära teha, mida tahaks/vaja oleks. See nädal on üldse 1 kiiruse maraton olnud, pole aega istuda ega astuda. Ainukesed tunnid „puhkamiseks“ olid teisipäeva õhtul, aga sellest on juba mitu päeva möödas. JA ma olen väsinud... Eile nt läksin hommikul kesklinna ühte loengusse, milles ma sain viibida vaid tund aega, sealt otse aktusele, kus kidrabändiga sai esinetud, ei olnud aega aktuse lõpunigi olla, kohe pärast etteastet sõitsin Nõmmele Kristiina juurde ja sealt otse Statusesse.. koju jõudsin alles 9 paiku.. Ja nii on olnud terve see nädal- kappamine ühest kohast teise. Aga järgmise nädala võtan rahulikumalt.. Muidu ei jõua varsti enam üldse midagi teha. Kuigi nädalavahetusest tuleb maksimum võtta :D Ei tea küll, kas see maksimum tuleks kulutada lõõgastumisele, pidutsemisele või hoopis õppimisele, eks paistab, kuidas kulgeb ja kuidas tuju on. Praegu on küll selline tunne, et tahaks ma-ga-daaaa..
Homme on musil üle pika aja jalgpallivõistlus, ma ei ole veel otsustanud, kas ma lähen temaga kaasa või siis pühendun hoopiski lõputööle. Vist langeb liisk viimase variandi kasuks, sest see oleks mul suurepärane võimalus midagi ka ära teha. Sel nädalal pole ju midagi õnnestunud juurde kirjutada. AEGA oleks vaja..Valige Vipsi &Tokko Iseseisev Partei! Lubame, et muudame ööpäeva 48 tunni pikkuseks! Rohkemate tegude nimel, parem Eesti! Ajee. (Roheline ei ole keskerakonna sümbol, vaid on tooruse värv;D)
Heh, teate mis:D Me võib-olla läheme märtsi alguses uuesti Egipti:D Täna Max helistas ja uuris elu, et mismooodi meil asjad olid jne Et võiksime koos reisi ette võtta. Kusjuures Tok oli positiivselt meelestatud selle suhtes, heh kes ei oleks ;P Kõik sõltub ajast ja pakkumisest ainult.. Puhkust oleks vaja küll, eriti pärast SELLIST nädalat. Aga noh majanduslikus mõttes on see rabelemine tulus jällegist.. Ja mõtlema paneb ikka, et mida hekki ma seal VP-s passisin. 12h tööpäevad ja sellise väikse raha eest:S Mõttetu. Praegu on tööaeg täpselt minu enda valida ja tasustus päris mõnus, nii, et ei saa kurta. VP-ga on asi võrreldamatu! Pahad mõtted peast ära! :P
Õnneks algab nüüd nädalavahetus ja aeg on ainult enda oma:)

Kommentaare ei ole: