reede, 5. jaanuar 2007

viimane enne reisi..

Vaatasin praegu ühte videot, mis oli tehtud pool aastat pärast Arte lõpetamist. Ehk siis Jõulupidu Kaarli kirikus, kus mina ja Merilin vilistlastena üles astusime. Laulsime lugu " Vaiki kui võid".Tol hetkel see mulle üldse ei meeldinud, aga praegu seda vaadates tuleb nukrus peale. God damn, kuidas ma igatsen ta järgi:( Nii ilusad ajad olid vähemalt muusika mõttes, sest ka Heldin on ju superlux ja kes siis tema järgi ei igatseks, vähemasti meie klassi omad kindlasti igatsevad, mina ka! Oeh, aga ilusaid asju tuleb lihtsalt korrata, ma luban ,et kui bäkki tulen, võtan kindlasti kätte ja helistan Merilinile:)
Aga jah, kohvrid on nüüd pakitud, täitsa lõpp ostsime küll "suurema" kohvri ,aga asju pakkides tuli välja ,et ikka ei mahu ära. No tõesti tervet elamist kaasa ei tassinud, vaid elementaarsed asjad, ikkagi 7ks päevaks riideid, kaamerad ja asjad võtavad ruumi, alkoholi võtsime nats kaasa, läpaka... ja ongi noh täis. Ehk siis algse ühe pagasi asemel on neid siiski 2, sest tagasi tulles on kindasti rohkem asju.. ja ma ei tea vesipiibu pean küll vist kohvrimõõdu järgi ostma:D
Imelik on mõelda, et 6h pärast peab juba ärkama, ei tea, kas tasubki end narrima hakata, sest ega kohe nagunii magama ei jääks. Energiat liiga palju. Eesti elu režiim alles sees- just tiirutasime Siimuga mööda linna ja otsisime normaalset söögikohta- kas oli liiga palju rahvast või oli reserveeritud, või lihtsalt olid kõik kohad täis, siis pika otsimise peale maandusime ikka kohalikus kõige lähemas Sõpaka kohvikus. Tahtsime veel miskit "edasi teha" nagu igal nädalavahetusel, aga see plaan jäi katki kahjuks.. Aga ikkagi tunduks imelik minna magama reede õhtul kell 22.oo kui kõik normaalsed inimesed hängivad kuskil lõbusas seltskonnas ringi ja tunnevad end hästi. Ja pealegi on mul meeletu köha, (yess, haigena Egipti!!) kohe kui pikali lähen, tulevad hood peale:S Nõme! Reisipalavik (haigus) vist, loodetavasti on see mööduv nähe.
Ok, olge mõnusad;)

Kommentaare ei ole: