pühapäev, 7. jaanuar 2007

natukene...

Heihei.. Olen oma reisiga rahul . Yhe rannailmaga on n2gu 2ra p6letatud, p2ike on jah v2ga intensiivne, hoolimata Egiptuse talveajast. T2itsa l6pp, nii imelik on ,et siin on pragu j6ulud, igalpool on v2ljas j[uluvanad ja muud j6uludekoratsioonid, samal ajal kui inimesed k2ivad bikiinide v2el. Kusjuures t2na on hotellis nt j6ulupidu:) Tegime v2ikse safari t2na nii atv/dega kui kas kaamlitega. Aaah ja harjunud ka egiptlaste meeletu lahkusega, mis enam ei tundugi nii teeseldud kui esimesel p2eval, eks see olegi nende t66. Kohalikega rallisime kah ringi... oi dsiis6s see liikluskultuur on olematu, kellel auto rohkem tuutu teeb ,sel peatee... autod on suht kandiliseks s6idetud, liiklusm2rke pole yldse ja kui on siis keegi nagunii neid ei vaata, teed on ainult kahes suunas, p6hilised on U tagasip66rded, ristmikke pole, v2hemalt mitte meie m6istes neljaharulisi kyll pole n2inud..
Ok, mis ma pikalt ikka jahun. T2naseks vast k6ik, kohe algamas pidu koos Itaallaste ja inglastega.

Sauuuu.

2 kommentaari:

Marge ütles ...

hehe :)
täpselt nii seal ongi ja kuskjuures see liikluskultuur hakkab külge.
ma sõitsin ise ka pärast kuskil kuu aega niimööda tallinnat ringi, usu see nakkab :D mulle vähemasti
su juttu lugedes tuli meeletu tahtmine sinna tagasi (=
minge kindlasti ka klaaspõhjaga laevaga sõitma ja snorgeldama, see on meeletu kogemus..

vips ütles ...

liikluskultuuritus pigem. Ma arvan ,et kui need mehed 1 päev tallinnas sõidaks, siis poleks neist vist paljusid enam elavatekirjas. Snorkeldamisasjad ostsime juba ära ja ehk juba homme saab minna. Pakuvad päris huvitavaid asju, aga eks näis, kuhu veel:)