neljapäev, 18. jaanuar 2007

Homme hakkan tubliks!

Luban endale, et jah nüüd võtan end kätte, teen ära tegemata asjad, hakkan tublimaks, paremaks. Aga nagunii läheb see " Homme hakkan tegema" värk nurja. Üldse nagu ei oska olla, tegelikult ka. Eile käsin üle pika pika aja tööl- noh ja tõesti nii imelik oli, mõttetu kuidagi. Samas palju asju on teha, aga kiire nagu pole- kõik venib, aga miskit tehtud ka ei saa, samas tahaks midagi muud ja uusi ettevõtmisi veel juurde. Ntx sain Maikenilt kirja ja otsustan kandideerida WAF kooli, iseasi, kas mind ka vastu võetakse.. aga seda näitab aeg, eks:) Tore oleks iseenesest, aga... 4x nädalas veel muusikaga tegemist, kas ma jõuan?! Kui sisse saan, siis pean jõudma. Veeruari algusest veel uus töökoht kah lisaks. Koolis käime vaid poolteist päeva nädalas- a vat see see ongi, et aega justkui oleks, aga kui keegi tagant ei sunni, siis muutubki kõik nii leboks kätte ära.
Igatahes homme hakkan tubliks (kas või üheks päevaks), istun raamatukogus ja kirjutan lõputööd, ma pean lihtsalt. Laupäeval hommikul jälle Statuses lastega ja õhtul tuleb vist tähistamine korraldada, sest järgmised 3 nädalat on väääga busy, siis ei leia vist üldse aega (pikk praktika) ja tahaks normaalselt asjadega joonde saada.
Ah jaa, nüüd olen tagasi ka vanas heas "perekonnas" & taasavastan seda zshow värki:)
Vähem loba, pikem samm!

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

ajeee, ma olin su blooogi 500s külastaja. haha! :)