kolmapäev, 24. jaanuar 2007

Ettevaatust uus viirus,nike-iFriiklus, levib suurimates spordipoodides, ilusate riietega kokkupuutel!



Ei ole halba ilma, on vaid valesti valitud riided. Noh, jah, käisingi siis neid õigeid valimas ja ostmas, aitab paljasselgsest beibetsemisest ja külmade saabastega kõpsutamisest. Samuti unustan ära külmetavad kõrvad ja sõrmed. Õigemini kõiki riideid saab küll kanda, aga siis kui minek on autoga ja pikemat väljasviibimist ei ole. Et siis, kui näete lumememme tänaval vastu kõndimas, siis teate, et see olen mina:) Ei suutnud enam kauem sellele külmale vastu panna ja otsustasin parem ennast pisut "soojustada": Sain uue jopsi (jah ema on õnnelik, lapsel on tagumik soojas: lõpuks ometi..), suusapüksid, mütsi ja värgid. Soojuse üle oli nii hea meel ,et ei jõudnud isegi kurvastada, et kogu tavaarile rohkem raha kulus, kui plaanis oli. Jah, kui päris aus olla, siis polnud plaanis neid asju üldse ostagi, aga talv otsustas siiski tulla ja kuidagi peab talle vastu sõdima; minu valik oli soojad riided:P Loodetavasti on homme kah miinuskraadid, vastasel juhul on tõesti rahast kahju. Oma osa mängib siin muidugi see, et olen endas avastanud totaalse Nike-i friikluse. Ma kohe ei saa ennast neist asjadest eemale hoida, ainuüksi sel kuul.. või noh ainuüksi tänasel päeval olen mitu uut hilpu ja paari uusi tosse soetanud. Mõnda asja saab alles suvel kanda, aga ei suuda ostmata ka jätta... Aga ma lohutan ennast sellega, et parem osta 1 kvaliteetne asi kui 10 ebakvaliteetset, mis sest, et 1st saab peagi 2 ja kahest 3 jne. Ja sportlikkus ja mugavus ületab muidugi kõige muu. Nuhtlus see -35% kaart,sunnib justkui rohkem sinna poodi kiikama. Mõni aeg tagasi oli võimalik lausa tasuta saada, aga siis nagu ei käinudki seal üldse, miski hoidis tagasi ja asju mida tahaks, mida oleks vaja ja mis ka seljas mõnusad oleksid, justkui polnud (tõsi, mõned vajalikud asjad siiski valisime), kuid siiski vaid mõned. Praegu on nii ,et osta oleks küll ja küll.. aga noh.. Ma pole veel otsustanud, kas lähen homme panka röövima või võidan Bingoga jackpoti... niuniu

Kommentaare ei ole: