teisipäev, 16. jaanuar 2007

pealkirjata

Tegelikult ma üldse ei plaaninudki Egipti pilte üles panna, aga kuna nii paljud küsivad, siis ok siin http://vips2.myphotoalbum.com nad on. Panin pisteliselt mõned siia, tegelikult on neid palju palju rohkem, kuskil 800 ringis, aga las nad jääda ainult meile:)

Eile tokkoga-
Tok:"Vips kuule, EsToursil on Egiptuse pakkumine. Üks maksab täishinna ja teine ainult 1000.-"
mina: "..eee? Tahad KA tagasi minna?"
Tok:" No põhimõtteliselt peale selle eksami ja sinu praktika ei ole ju meil midagi ees..."
-.-.-.-
:D
Aga eilne oli jälle tüüpiline eestikas. Siblimine siia-sinna, Hambaarsti juurde juuksurisse(mul on uus soeng:P Ei midagi täielikult teistsugust, kuid siiski- natuke rohkem tumedamat kui enne. Üle pika aja jälle rahul juuksuri tööga, tavaliselt on ootused tulemusest erinenud) Ka kinos käisime. DejaVu on päris huvitav ja vaadatav film. Movie channelil jooskid ammu juba selle filmi tutvustavad klipid ja huvi oli tekkinud juba varem, nüüd siis nähtud. Kohati ehk oli liiga futuristlik, kuid siiski selline, mis väga ei häirinud. Natuke CSI laadne. Soovitan minna ise kaema. Kuigi ma ei ole eriline põnevsfilmide fänn, siis see oli küll midagi minu jaoks. Aga mis mind ntx Plaza puhul häirib- parkimine. Tuled kinno ( no meie seanss algas 21.10 ja lõppes 23.30), siis parkimismaja on avatud kuni kella 23ni. Auto saime siiski kätte, turvamees oli küll tülpinud ja pahase moega, aga mis siis tegema peab. Tulen kinost 30 minutit enne filmi lõppu ära? Natuke naljakas korraldus. Seda enam, et 1 tunni parkimise eest maksan 30.- Ehk siis kokku ligikaudu 100.- lisaks kinopiletile. Aga peaasi ,et auto kätte sai:)

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Mõnus puhkus oli teil (Y)

Ja plaza juures häirib mind ka see parkimissüsteem - hind ei olegi üldse hull, aga see korraldus on seal jah ülimalt kummaline. Ning turvamehed minu arvates seal alati tülpinud olemisega.....lihtsam oma auto õue jätta või mujale läheduses olevasse parklasse. Samas ma ei saa aru, miks ei suudeta tagada kinokülastajale normaalne parkla kasutamine - see ei ole ju eriti raske....

vips ütles ...

Ma usun ,et kui seal oleks korralik parkimissüsteem, oleks ka külastajaid rohkem.

Anonüümne ütles ...

Jah - sul on õigus, ma ise kaldun sama arvama ;) Ning ma ei kannata üldse poolikuid projekte ja ettevõtmisi nagu seda on plaza parkla - nu ei ole ju loogiline ja normaalne, et filmid kestavad kauem kui parkla avatud on - siin on see asi ikka totaalselt väärastunud nihkes :S:S Minu poolest võiks see siis üldse olemata olla, kui ta ei suuda oma funktsiooni 100% täita. Meie leiame paremagi koha, kuhu oma auto jätta ja probleemideta...et ei peaks ise turvameest otsima-tülitama, et tahaks autot tagasi saada. Lähed kinno, maksad piletiraha ja näksimisenänni eest, lisaks kingid kinole ka auto - eriti normaalne suhtumine seal :O täielik msütifikatsioon