teisipäev, 23. jaanuar 2007

Ma olen ikka pigem päikeseinimene kui lume- & külmafänn. 1,5 Km sumpamist lumes murdis mu, sõna otseses mõttes, jalust. Püksid olid põlvini märjad ning külmetusepoiss tuli kallale. Millal viimati lumes sumbatud sai? Ei mäletagi enam, sest jalgsi käimist on aina vähem ja vähem. Samuti on trollisõidust haruldus saanud, aga jah proovisin üle pika aja ka seda "mõnu"
Aga juba 2 päeva olen muusikapraktikal. Kui kaua seda oodatud sai? Lõpuks kui see käes on, siis teadagi, nagu ikka, pole asi enam nii ahvatlev. Aga ei, ma ei nurise, ma olen täitsa rahul, hoopis teise pilguga saab lasteaia siseelu vaadata. Ja mulle meeldib! Huvitav on see, et hommikuti ma üldse ei taha lasteaeda minna, aga kohe kui sinna kohale jõuan, on see tõrge meelest läinud ning vastupidi kui praktika aeg on läbi, siis ei taha ma hoopis ära minna. Tahaks juba töötada, kiikan aegajalt ikka erialaseid tööpakkumisi... ja ahhoi väga kummalisel kellaajal (pool 9 õhtul) pakuti mulle tööd ühes eralasteaias. Kõik on väga viis+ ja fun, aga lasteaed ise asub Viimsis ja üldse ei ole huvitatud hommikul vara nendes ummikutes passima. Usun, et neid pakkumisi tuleb veelgi, sest tööjõupuudus lasteaedades on teadagi väga suur. Kuigi jah, loodavas lasteaias oleks kõige mõnusam alustada- eriti veel pisikeses eralasteaias.
Igatahes võimalik, et minust saab kah õige pea (töö)inimene!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ummikud on hommikul viimsi poolt linna tulevatel radadel ning õhtuti pole üldse mingit probleemi. kui ei usu, proovi ise järele;)

vips ütles ...

Ma arvan ,et sinna on siiski liiga pikk maa :S Aga äkki Sina tahad sinna tööle minna-Pääsupoja eralasteaed? ;)

Anonüümne ütles ...

:) hetkel mitte, sest hetkel on õhus soomemaale minek.

vips ütles ...

aa Tampere.. jaajah. Tubli tüdruk, ma juba arvasin ,et keegi meie kursuselt nagunii ei läheks. Väga viis+