esmaspäev, 9. juuli 2007

(:you made my day :o)

"Inimestel, kes sinuga oma eluteel kokku põrkavad, veab väga !!!!"

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Just nii see on - inimesed, kes te seda siin loete ning Vipsi tunnete - siis jätke see endale meelde (Y)

vips ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
vips ütles ...

Khm! Selles suhtes, et ma oskan okkaline ka olla. Aga üldiselt on nii, et need kes mulle ei meeldi neist hoian eemale, see on soe soovitus teistelegi. Endal parem ja teistel kah (;

offtopic aga kohe kohe tuleb ju trip! Meeldivate reisukaaslastega koos:P

Kati ütles ...

Tead, ma jõudsin siin vahepeal põdema hakata....ah, sa ei taha teada - minu seletamatud kiiksud...aga nüüd ma ootan juba seda tripi, kui sa üldse räägid Otepää tripist ?!

vips ütles ...

jaajah, justnimelt sellest, mul endal veel vahepeal 1 tartu ja 2 saaremaa trippi aga ootan juba seda otepää oma :)
Ja põdema hakkame alles peale trippi ,eks:P

Kati ütles ...

Mul laupäeval ainult Vorms trip....ja muidu meil Argoga palju sõite mööda Eestit plaanis nagu koguaeg, aga ma arvan, et suvi jääb selle kõige jaoks liiga lühikeseks :))

Eieiei, peale trippi ka põdema ei hakka, milleks üldse põdeda - elu on lill !!

vips ütles ...

no aga, kes teab mida põdeda:P -ülesöömist, päikesepistet vms :D (loodetavasti on ju päikeseline, aga kui pole, siis möllame ise ümbruse särama!:)

Kati ütles ...

:))) sul on õigus !! nagu ikka :D

(nii lühike blogi ja nii palju kommentaare või nuh see nagu kirjavahetus juba)

vips ütles ...

:O)
teema lukku:P