esmaspäev, 30. juuli 2007

Otepää

Reedene tööle mitteilmumine ja nädalavahetus tüdrukutega Otepääl on mulle hästi mõjunud:) Tuju on kuidagi üle ootuste hea ja mõnus on siin ringi siblida, kui on hästi välja puhatud. Aktiivpuhkus küll, aga energiat jagub sellegipoolest (ehk on oma mõju isegi energiasambast saadud energiast? Kohal olles mingit meeletut energiavoogu küll ei tundnud, aga käed läksid kahtlaselt soojaks aint. Äkki on mul pikad juhtmed ja energia tuli alles täna minu sisse?:P)
Kui hakata üles loetlema, kus me kõik käisime ja mida tegime, siis ei tuleks esimese korrga pooled kohad & tegevused meeldegi, peaks piltidelt järele vaatama. Ei hakkagi pikka juttu tegema- lühidalt ja kõige reaalsemalt kokku võttes: OLI TORE ja positiivne :) Esimesel päeval mängis ilm väikese vingerpussi ja telkima ei saanudki minna, aga seda põnevam oligi - saime endale super place-i sisetingimustes, kamina jms värgiga. Teisel päeval paistis vähemasti meie kohal terve päeva päike!;) Oleksin vabalt võinud sinna jäädagi, pakuti tööd ja värki, lubati juba teisel päeval pulma kaasa võtta esinema. Aga mina jäin oma chikkade juurde ikka:)
PS Ilutulestik Pühajärve kolmelt erinevalt kaldalt, oli imetabane (isekeskis arutasime, et kindlasti meie auks mõeldud:P) A ma ei pidanud ju pikalt seletama, seega: Väike pildiblog otepäält:)
















Olen ebaoriginaalne ja ütlen nagu Arnold Shwarz "I`ll be back!" ;)

Kommentaare ei ole: