teisipäev, 24. juuli 2007

töömulli

Ma sain selle, mis tahtsin! Minu võit, võiks nii öelda! Aga see ei tähenda, et ma siit hullumajast minema ei läheks, loodetavasti saan oma juulikuu palga täies mahus kätte ja mingit jantimist ei ole, nagu praegu. Tegelikult kui nii võtta, siis Rabarock läks pääris kalliks maksma ,khm 5000.- on suhtkoht palju tglt, aga asi oli seda väärt ja mis ikka tagant järgi mõelda, et mis siis oleks olnud, kui...Selgitamaks, siis Rabarock puutub teemasse nii, et toopäev, uskuge või mitte, said kolme telefoni akud korraga tühjaks ja 2 päeva olime täiega levist väljas ja kuna tööjuures oli toopäev probleeme, mis meie poolt lahendamata jäid, siis arvati need 2 päeva palgast maha, tore! ja lisaks veel 2400.- ma-ei-tea-mille eest, aga vat see ongi see, mis sai tagasi võideldud. Tegelikult on ju nii, et kui lased ühe korra endale pähe istuda ja suud õigel ajal lahti ei tee, siis peetaksegi seda normaalseks ja tehakse teinekord veel ja veel. Ok 2400.- ei ole ju teab-mis suur summa, kui see oleks "neid" õnnelikumaks teinud ja muud puudused kompenseerinud, siis jumal temaga! Aga asi on põhimõttes- täna võtan 2000.-, homme 10 000, ülehomme ei saa üldse palka! Ja leping on leping, mina hinnaalandust ei tee! Aga tahan siit täiega minema! Ees on maailma pikimad 3 nädalat.

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Suht segane värk ja ega see asi minusse puutu ka, aga mul hea meel, et ikka normaalsed inimesed võidavad ja haiged kaotavad - loogiline!! Raha pärast tõesti ei tasu oma närve rikkuda!! Enda heaolu ning tervis palju tähtsamad, kui kellegagi pidevalt maadeldada :))
Pea püsti ja edasi, paremate aegade nimel !!!