reede, 20. juuli 2007

Low

Kui pilk suudaks tappa, siis kahte inimest enam siin maamunal ei eksisteeriks. Ma absoluutselt ei kannata selliseid vassivaid ja omakasupüüdlikke inimesi, teiste arvelt rikastuvaid ja ainult oma pe**e heaolust lähtuvaid. Mina kavatsen igatahes oma huve kaitsta. On vaid 2 varianti, kas nii nagu algselt kokku lepitud sai, või aidaa. Mina oma rahakotist ei hakka "sellistele" heategevust tegema.
Igal asjal on piir ja see etapp saab läbi, oma mõttetes olen seda ju algusest peale teadnud, aga ikka edasi lükanud, lootnud asjade paranemist jne, aga ei. Õnneks teeb selline kogemus ainult tugevamaks.Fuck nagu päriselt ka!
Seis on low, loodan, et õhtune ja terve nv kestev Klooga chill suudab mu mõtted "sellelt" eemale peletada.

Millegipärast tunduvad need asjad, mis mind muidu rõõmustaks, praegu nii tühistena- nt nagu, et saime Tuneesia reisile broneeringu tehtud ja et sain 2 takti ette võistlusele, et sain superhea uue plaadi, et Salem tegi mulle heast südamest ja ilma igasuguse põhjuseta mulle mu lemmikkokteili, et suvaline tüüp ütles mulle, et mu pidavat ilusad silmad olema ja need asjad, mis mulle kohe meelde ei tulegi jne

Tegelikult juba hakkas kergem, aga seis on ikka natuke low.

4 kommentaari:

Kati ütles ...

Aga jamalr perioodile järgneb alati midagi head, nii et pea püsti ning suu kõrvuni :))

vips ütles ...

ootan seda hetke juba, ega see vast enne tule, kui lahkumisavalduse letti viskan.
24-st augustist on uus töökoht olemas, siis olukord muutub, minul ei ole kaotada midagi.

Kati ütles ...

Kuu aega siis veel kannatada......ja avaldus viska kohe letti, saad minema ka õigeks ajaks - parematele jahimaadele!!

vips ütles ...

mhm:)
Aga võin öelda ,et 1:0 minu kasuks, võitlesin oma raha välja! Aga ära lähen ikkagi, iga teine oleks häppyõnnejunnis sellise palgaga, aga no fuck, mina oma närve ei taha küll sellise asja peale kulutada. Teised tehku!:P