reede, 27. juuli 2007

mitte hea "autopäev"

Kolm on kohtu seadus! Kõik algas sellest kui autole järgi läksime, kojamehe vahel ilutses kreppkotike, milles roosa paberilipik- tore, again! Ja kui sisu uurima hakkasin, sain teada, et "parkimistasu maksmata jätmise eest" WTF?! Miks ma peaksin maksma tasu tasuta parkimisalal? No see on seal haigekassa juures, bussijaama taga, jah seal on tasuta!
Teine aps juhtus sõidu ajal ,seda trahvi lähemalt uurides, mingi auto pidurdas järsult ees ja nibin- nabin vältisime cräshi. Tore! Aga kodu juures suutis Tok sumpsi alt ära sõita! Seal on selline ÜKS kõrgem koht (jah üksainuke mingi 10-20 cm pikkune riba) ja õnnestus juba TEIST korda sinna sõita.:P Esimene kord olin roolis mina, see on andestatav. A noh ilmne tõestus, et inimesed muutuvad ajapikku sarnaseks:D:P Kusjuures eriti irooniline on see, et enne Viivikaga just rääkisime sellest, et kui tee peal on ÜKS ainus porilomp, on võimalik, et inimene astub sinna sisse. JA pärast seda kõik need autojamad algasidki:P
JA täna on plaan just tšikkidega otepääle sõita, aga õnneks orkunnis Kati midagi, et saame enne sõitu Bacaniast läbi sõita ja kutid parandavad selle jama ära, tegelikult pole hullu midagi, aga ilma vahenditeta on seda võimatu teha, niii, et enne otepäälesõitu läheme teeme väikse remondikuuri ka. Ei noh tripi algus saab juba tore olema, või noh, "omapärane" olema.

Aga ülejäänud eilne päev oli superlux. Jürto oli külas ja Merilin ja Viivika. Tegime proovi, kahe nädala pärast toimuva ürituse jaoks! Kutsed tulevad esmaspäeval! Olge valmis,eks!:P

5 kommentaari:

Kati ütles ...

Trip oli kokkuvõttes super (Y)Nii algus, keskpaik kui ka lõpp. Ning vesipiip on mõnna......
Ning ma sain kutse juba varem kätte :))

vips ütles ...

:P Bestikad saavad varem ;)

Kati ütles ...

kus nüüd meelitas :) kas Sahm saab ka kutse?

vips ütles ...

ikka saab! asi venib natuke (homse peale siis täpsemalt), kuna ma reedel tööl ei käinud, siis ilustes mu laual täna kuhi pabereid, mis olid eelisjärjekorras. Peale selle raiskasin oma "väärtuslikku" tööaega Stockis šhoppamiseks, aga homme võtan orkunni oma südameasjana. Esimesel võimalusel:P JA Sahm saab kindlasti ;)

Kati ütles ...

sa oled tubli :) ma plaanisin ka täna ostlema minna, aga peale kapivärvimist ei viitsinud ning nüüd sajab vihma ning autota ma ei lähe kuskile :D