kolmapäev, 4. juuli 2007

mismis..

Õllesummeri aeg on JÄLLE kätte jõudnud. See on üks neist üritustest, kus mul üldse käia ei meeldi ent ometi lähen. Mulle ei meeldi kui inimesed trügivad, mulle ei meeldi kui peab ainult selles suunas liikuma, kuhu massid liiguvad, mulle ei meeldi järjekorrad ja lääberdavad ja ohh-jess-jälle-saab-juua motoga inimesed. Seda kontingenti ei anna ntx Rabarocki omaga üldse võrrelda (Need, kes käinud ei ole, peavad seda "karvaste" peoks, aga jäägu neile see ekslik arvamus seniks kui nad ise midagi ei tea ja pole käinud ja oma silmaga näinud...)
Aga miks ma siis üldse lähen, kui ei meeldi? Iga kord on olnud erinevad põhjused- seekord nt tahaks näha, kuidas Triin benjit hüppab- ehk proovin isegi, kui julgust on-näis..näis.. Elus tuleb uusi ja huvitavaid asju proovida. Adrenaliini annaks see vast küll:P

Eile käisime väike seltskonnaga iga-aastasel kokkutulekul, Heldini juures. Väga super oli üle pika aja jälle näha. Etteruttavalt võin öelda, et järgmine aasta on plaanis suurem üritus, mitmepäevane lausa, rendime bussi ja sõidame kuhugi kaugemale, et saaks asja täiel rinnal nautida. 2008 saab lõpetamisest JUBA 5 aastat:/
Aga pilte on lubatud vaadata- panin need vanasse kohta praegu...

Aga häid uudiseid: sõidame Tuneesiasse!:) Septembriks olid kõik kohad juba broneeritud, aga läheme nii pea kui saab- oktoobris ilmselt, aga siis on kõik puuviljad ja värgid just valminud, Salem ütles, et siis ongi parim aeg. Praeguseks on meid minemas 14, aga võimalik, et list täieneb veelgi. Salem orkunnib seda asja(piletid, ööbimised, autod, ekskursioonid..), kuigi hinnas on ka hotellid ja täislaks sööke-jooke, ööbime ilmselt Salemi juures. Tal on seal maja mere ääres, kus hetkel keegi sees ei ela. Kõlab huvitavalt vähemalt! See eesti suvi on ju selline nagu ta on, 3 kuud si**a suusailma, sel aastal polegi õiget rannanädalat olnud. Paar üksikut kõrvetavat päeva oli,aga siis oli vesi alles külm. Seda enam ootan ma sügisest trippi. Kusjuures kui see peaks Tokko-tibu sünnale langema, siis on meil Salemiga juba plaanid mõeldud. Jube hea, et on kaasas kohalik inimene, kes teab kõigest kõike, sest arvestades tegelikke hindu, saab turist alati vastu pükse, isegi kui omameelest leiad endale tuttava kohalike seast. Aga Salemi ma usaldan,ta on nagu eestlane, 1 omade seast:)

Palun mulle üks päike
aitäh!

Kommentaare ei ole: