pühapäev, 8. juuli 2007

(Õlle)summerdmine,jah see sama, mille kohta ma kirjutasin, et mulle see üldse ei meeldi, on nüüd selleks aastaks TEHTUD! Tänu suurepärasele seltskonnale ei olnud asjal väga vigagi. Benjit ma siiski ei hüpanud ja Triin ka ei hüpanud, see eest tegi ta car benjit. Vähemasti on tal üks kogemus jälle juures. Nüüd on järjekorras veel langevarjuhüpe. Esimene päev sai nii kiirelt otsa, et ei jõudnudki eriti midagi teha.Jõudsime peole ju alles 9 paiku.
Tannut vaatasime/kuulasime, aga teisi artiste ei näinud. Tannu kontserdi ajal läks nt 2 korda elekter ära ja poisid kütsid hääletute pillidega, ainuke asi, mida kuulda oli, olid õrnad trummirütmid. Aga üldpildis kontsert polnud paha, bänd rokkis rahvas rokkis, mõnus!
Peo alguses jõin natuke siidrit ja maitsesin ühte ja teist õlut, kanepiõlut ka, see oli hea:P. Enne kojuminekut tahtsin testida end ka alkomeetriga, aga see on ju purjus inimeste lemmikmänguasi- nii see krabatigi mul käest ära ja kui alkomeeter viimasena mu venna kätte jõudis, õnnestus tal see maha kukutada ja pärast seda hakkas asi imelikke nr-d näitama, piiksuma ja blinkima. Ma ei tea kui õige see tulemus oli, aga ekraanil ilutsesid igatahes kolm nulli, nii et võisin rooli istuda, vähemasti selle testi järgi.
Politseinikke oli rohkem kui inimesi. Sagisid ringi nagu sipelgad pesas. Mul ei õnnestunud ka puhta nahaga pääseda. Võeti rajalt maha pandi puhuma, küsiti dokumente jms. Kutsuti autosse, midagi ei öeldud, et miks või mida ma valesti tegin. Hakkasin juba kahtlema aasta parimaks tunnistatud alkomeetri headuses, selge värk promillid(esimene mõte, mis pähe tuli). Aga ei, ületasin ristmikku (nende arust) punase tulega- ma tean kindlalt, et see nii ei olnud, pealgi tuli peale mind veel autosid ja ainult mind võeti maha, tore! Suure auto rõõmud, raske on märkamatuks jääda. A noh ju siis oli minu kord lihtsalt eesti politseid toetada:) Palusin ka videolinti näha, aga seda mulle ei näidatud, öeldi vaid, et neil ei ole tarvis midagi tõestada, 2 korrakaitsjat nägid ja kõik. Vailedav tegelikult! Aga noh, minu sõna nende vastu ja huvitav, keda rohkem usutakse kas mind või kahte politseinikku. Khm. Nõustusin ka kiirmenetlusega, saab kiiremini asja kaelast ära, muidu jookse veel mööda jaoskondi ja täida pabereid, ei aitäh.
Enne seda tralli poisid palusid, et ma oleks nõus minema Sindbadi istuma, et ajaks tiba veel juttu ja nad saaks natuke õlut veel võtta (meeste värk, eks..) Punnisin enesekindlalt vastu ja nii siis jäigi, et läksime igaüks oma teed. Damn, oleks ikka pidanud minema, esiteks (äkki)poleks trahvi saanud... ja..
Ja uskumatu,AGA.. täpselt sel kellaajal (võrreldes protokolli vormistamise ajaga) käisid baaris vargad (kellaaeg jääb tšekile kui kassasahtel avatakse). Oleks ikka pidanud nõustuma. Aga onu Murphy teeb ju asjad alati nii.
Järgmine päev ajasime neid asju. Uurijad käisid kohal ja puha. Kusjuures suur respekt, nad olid nii asjalikud, konkreetsed ja heasoovlikud. Esmaspäeval hakkavad asjad liikuma, sest nv-l ei saanud signa logi kätte.
Närvide rahustamiseks ja mõtete eemelepeletamiseks seadsime sammmud uuesti õllekale. Õigemini teised kutsusid ja kuna eelmisel päeval jäid paljud kohad nägemata, siis läksimegi:) Mitte, et me nüüd varem oleks jõudnud:P
Tuttavaid nägin palju ja nalja sai palju. Üldiselt oli kõik nii nagu eelmises samateemalises postituses kirjeldasin- palju rahvast, palju trügimist ja palju purjus inimesi (miinuste poolepealt), aga hea seltskond kaalus asja üle:)
Tegin ühe katse ka. Hendrik rääkis, et tema sõber käis eelmine aasta õlleka õhtul ainult silmad maas ja leidis kokku 4500 eeku, proovisin järgi ehk siis telgist söögikohani vahtisin maha- mitte essugi ei leidnud- va 2 kahekroonist ja ühe autokujulise helkuri. Päh:P
Mis ma ikka pläkutan. Thomas Crowni afäär hakkas, hea film! (endine videopaneti töötaja teab ;) mhm)

PILDID

Kommentaare ei ole: