reede, 1. juuni 2007

Tühipaljas töö ja vaimu närimine-amps:P (dieet=?)

Me teeme šhallalalallaa. Tegelikult olen alles tööl, aga ennäe ei tahagi nagu koju minna- minust on saamas rott, kontorirott. Täna oli ratrace ka ja...noh rott mis rott, roti aastal sündinud ka. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida- ja kui aus olla,siis ei tahtnudki midagi rääkida, aga kui ma siia juba tulin siis..
Täna suutsin tööle tulles 2 korda valesti sõita, teen roolis mitut asja korraga (et te oma [rrrikutud] fantaasiat ei kasutaks, loe: räägin telefoniga jms) Aga tegelikult see ei üllata mind eriti, sest alati kui ma arvan et JAH MA PEAN kõige äärmises reas sõitma, siis kuskil ristmikul avastan,et tee pöörab hoopis ära ja teise ritta ei lasta reastuda (kkkrrradi ahvid, eks) ja täna läks nii KAKS korda, tore! Üksi vandusin autos nagu mingi paha vanamoor (iroonia, saingi ju 23:) Ja vanainimese mälu juba andis tunda , unustasin päris mitu tähtsat asja ära- kõik mul tglt märkmikus kirjas ka, aga tegemistehoos ei ole aega oma pilku märkmikusse visata ja olen selle isegi ära unustanud, et PEAKS vaatama, no jah nojah..
Aga ära on anda suurem kogus energiaüledoosi! Anyone?! OK kui keegi ei taha, siis ma kasutan ise ära-
täna õhtul tuleb ju "Meie Ants" bäkki ja tal sünnipäev ka ja tähistame ka ja...õhtu on alles pikk ees...

Jõõuu beib ä, tantsida viitsid vä?:P;)

(homme hakkan normaalseks [võib-olla])

Elu on beseekook!(:

Kommentaare ei ole: