pühapäev, 10. juuni 2007

nv- tegemisi ja pilte

Suvised nädalavahetused ei ole raiskamiseks, sellepärast ma neid ei raiskagi:P Kuigi otseselt välja magada ei olegi saanud, on ikkagi selline värske ja puhanud ja energiat täis olemine:)
Reedene õhtu/öö/hommik oli chillimast chillim. Nimelt tekkis spontaanne plaan minna Kakumäe randa grillima & vessarit piipama, hoolimata hilisest kellaajast ja planeerimata ettevõtmisest oli tulijaid teisigi ning kokku moodustus mõnus seltskond. Mõnusat olemist otsustas omalt poolt illustreerida ka loodus ise...

nt oli tal meile varuks ilus vaatepilt päikeseloojangust:)...
Õdusale pildile lisas meeleolu kitarrimuusika ja olemist nautiv seltskond, mis koosnes peale minu üksiti vaid meesliikmetest, kes kõik laulsid lugusid kaasa, mängisid lugusid kaasa...
Enamalt jaolt oli tegemist muusika inimestega (suuremal või vähemal määral)- Jüri, Ants, Tokko, Tõnis teada tuntud 400 ju:P, Siis kolmandik bändist Witches Brew, ehk siis meie Tõnis ja talle lisaks veel Eddie ja Johnny, veel viibisid seal veel beatbox-i amatöörid* Andrus (mu vend) ja Lenno :D, muidugi ei saa unustada ka Kermot.Veidi eemal, rannaribal jalutades, kostus muusika nagu tegu oleks mingi kontserdiga, sest kõik olid lihtsalt nii hoos ja muusika kõlas täiesti hingestatult, nii nagu peabki :)
Muusika kõrvale kuulus ka grill ja tibake alkoholi. Mina olin seekord kaineka rollis, mis sest et lubadeta, aga siiski kaine ja autoroolis. Aga tegelikult see ei ole üldse oluline:P Oluline oli hoopis see õhkkond ja tunne, mis valitses:)
Eriti märkamatult sai päikeseloojangust päikesetõus ning hommik hiilis meie sekka ja sundis puhkama minema.
Peale pikka, "pikka" 4tunnist uinakut sõitsime juba Rapla suunas- veelkord sünnipäeva tähistama. Kusjuures mu sünnipäev on juba nädal aega kestnud, hilinejaid oli palju, kes telefoni teel veel pärast õnne soovisid, kes tuli külla lilli tooma ja kes saatis veel kinkegi takkajärgi, nüüd siis tehti mulle seal ka veel 1 pidu takkajärgi... ja seda kõike vanuse 23 tähistamiseks. Ma ei taha teadagi, kui kaua siis pidutseme, kui 25 saan :P Peale kõige muu jõudsin tibake päikesevanne võtta, õnneks normaalsuse piires:)Päike oli laupäeval intensiivsemast intensiivsem. Eriti kui mu põlenud Andrust vaadata. Ta ei suutnud enam korralikult paigalgi seista, ainult tatsas jalalt jalale ja oigas. Isegi hirmkallid superkreemid ei aidanud...
Raplast põrutasime otse Arena pubisse
,et üle pika aja Mäxi näha. Ja asjad kujunesid nii kuidas kujunesid ja õhtu lõppes jällegi grillimisega, seekord Stromkal:P
Aga tänane, st pühapäev oli planeeritud päevitamise päevaks. Õnneks leidsin endale lõpuks ka kollased päfkad, mida ammu otsinud olin:P Rannas tegime ka mõned võrkpallimängud. Ja käisin esimest korda vees.. uhuuuh, veendusin, et 14 kraadi on minu jaoks ikka pisut külm:P.
Heh, mingi mootorpaat kustus merepeal ära ja keegi tarkpea otsustas pisikese kopaga seda välja tõmbama minna- et siis sõitis kopaga vette ja kui tahtis uuesti välja sõita, kaevas end no umbes põlvesügavuses vees täiesti kinni ja vajas siis omakorda väljatõmbamist, vaatepilt oli selline:

:)
A tundub, et ma olen end natuke ära põletanud, nahk tulitab. Loodan, et homseks on kõik okei ja ,et ilusa ilma korral saab tööajast ka pisut väärtuslikku päevitusaega näpistada:P
ps! tibu on musi!;)

Kommentaare ei ole: