kolmapäev, 13. juuni 2007

sellest ja SELLEST ka

Nädala selgroog on murtud ja oleme nv ootel, sest seekord on ju ootamas suve kõige meeletum festar RRRRRRABAROOOCK. Ehh, minu suvemoto on, et enne jäägu suvi tulemata, aga Rabarock PEAB olema! Loodetavasti on ka ilus ilm, aga olen rõõmus ka vihma käes- panen oma roosad kummarid jalga ja tatsan rõõmsa meelega ringi. Ja festarilt otse kaitsmisele... see muidugi ei ole eriti hea, aga elame üle, pealegi on mul juba retsensendi ja juhendaja arvamused olemas, kui ma just ise midagi kihva ei keera, peaks cum laude tulema, wippikajee:) Täna käisin veel kaugõppe kaitsmisest šnitti võtmas, või noh 15 minutit olin seal, sest see tundus suht-koht mõttetu (mitte kaitsmine, muidugi on oluline ,et nii palju inimesi omale kõrghariduse saavad), aga õppida polnud nende kaitsmisest eriti miskit just seetõttu pärast teist kaitsjat ära tulingi, oioi kui ebaviisakas:O) Mõned vaatasid küll pikkade nägudega järgi, sest hea tava on see, et keegi ei lahku enne kui paus tuleb, sest see edasi-tagasi sõelumine segab. Eniveiz tegin ennast märkamatuks ja lipsasin välja.
Tahtsin täna ühe asja korda ajada, aga noh mõned vanuse poolest täiskasvanud ei saa iial täiskasvanuks. Teate seda telefoni mängu lapsepõlvest? Noh esimene ütleb teisele ühe fraasi ja teine ütleb kolmandale edasi.. jne Teatavasti ,see mis viimaseni jõuab, ei ole üldse enam see, mis esimene ütles. A paistab, et see mäng on uuesti moes, täiskasvanute seas :D Kui tahan sellele mängule lõpu teha, siis jookseb inimene lihtsalt minema. Absurdsetel põhjustel ja korduvalt. A noh üle 70 inimese on siit juba läbi käinud ja arvamus ,et TOL inimesel on käitumishälbed ja sutlemisprobleemid, on ammu kinnitust leidnud. Kusjuures mõnikord (nagu ka täna) on õeluseuss sees ja tahaks temaga meelega argumenteerida, teades, et ainult TEMA arvamused on õiged ja neist TA juba ei loobu. Aga point on selles, et kui miski TALLE närvidele käib, siis ta karistab selle eest teisi inimesi ja seda ma ei taha. Eriti, et minu töötajad peaks selle pärast kannatama, no way!
Ma kirjutan TEMAST kindasti veel. olen varem ka kirjutanud, a mitte avaldanud. Ootan tegelt pingaslt seda hetke, mil ta uksest sisse astuks ja tal ei oleks võimalust ära joosta.

Evil me,
sarvedega & sabaga,
aga tegelikult olen ma hyvin kiva hea :P

Kommentaare ei ole: