neljapäev, 31. mai 2007

23

Polegi varasematel aastatel end sünnipäeva päeval nii rahololevana tundnud (muidugi on meeles, et tihti olin sellel nö õigel päeval vp-s tööl, kus nii väga ei andnudki seda päeva nautida..) Terve päev on möödunud justkui mingis mõnusas heas auras ja nagu mulli sees, kus on nii hea olla. Töökaaslased tegid mõnusa üllatuse, noh alguses ma arvasin, et nad ei teagi, et mul sünnipäev on, keegi ei teinud välja ega midagi, aga äkitselt hakkasid kontori ukse taga sünnipäevalaulu laulma ja sain hästilõhnava kimbukese mu lemmiklilledest- piibelehtedest:) Nad olid orkunninud terve kollektiivi poolt lilled ja värgid. Üldse päev möödus supermõnusas õhkkonnas ja meeleolus (kusjuures viimasel ajal meil just selline meeleolu töökeskkonnas valitsebki- sest inimesed on uued ja värske veri on alati hea, eks :)
Kuigi ma üldse torti ei armasta, ostsin Stockist toorjuustukoogi---mmm see oli tõesti mõnus (ütlen mina-mitte_koogi-armastaja) ja 23 küünalt ja soov ja... ma tean, et see soov läheb tingimata täide, TEAN lihsalt...
Sõnumeid, telefonikõneseid, kirju, õnnitlusi oli palju palju, hästi armas, sest neid oli tõesti PALJU, kellelt poleks oodanudki. Vennaga tegime ka meile kahele- tema 3ne-mina 23ne ühe koogikese- Tema nägi alles esimest korda, et koogi peal on küünlad- vaatas nii üllatunult, a see oli nii armas:)


Ja muidugi lillesülem.Numps. Aitäh kõigile, kes mu päeva ilusaks tegid, sest ilma teieta see ei oleks nii hea olnud. Aga pidu peame laupäeval:)Alguses viisakalt ja pärast rajult- aga ei 100%lisi kriteeriumeid ei ole, kujuneb nii kuidas kujuneb. Kui üldse mingist kriteeriumist rääkida, siis selleks on:positiivne alatoon:)Kui teie olete seal, on kõik superluks!

Ei varja rõõmu
ja ütlen selge ja kõlava häälega:
Armastan!
ja täpselt nii ma mõtlen ka!

nii siis jääbki...

Kommentaare ei ole: