neljapäev, 28. juuni 2007

-On liiga hea ka üksinda-


Tulin k 14.30 töölt ära, arvates, et mul on k 15 hambaarst, aga ei olnudki. Ses suhtes, et ise ajasin segamini, kuna helistasin vähemalt mingile kümnele hambaarstile ja mingi kokkulepe oli kindlalt neljapäeval k 15, a see selleks.. Vähemasti sai varem koju ja see hambaarstiasi ei olnud mingi omaette strateegia, sest kui ma oleks tahtnud, oleksin ikkagi samal ajal ära tulnud, ilma strateegitsemiseta. A mõte on selles, et täna olen tegenud 100% ainult nende asjadega, mis mulle meeldivad- nt kitarrimängimine, laulmine & üldse kõik muusikaga seonduv. Eem.. praeguseks olen kitarritanud ca 6h või nii. Jaksu oleks veel, aga naaber tagus juba harjavarrega vastu lage ja vaikselt mängida oleks sama hea kui mitte mängida.
Tegelikult pole ammu saanud aega muusikale pühendada, koguaeg on mingeid tähtsamaid asju olnud, aga täna hakkasin mõtlema, et mul ei olegi nagu peale töö (mille aega saan ka suuremalt jaolt ise planeerida) mingeid kohustusi. Elementaarsed asjad nagu söögitegemine, koristamine, pesupesemine, triikimine... on samuti tehtud.
Hästi rahulik oli. Toki polnud kodus. Telefoni lülitasin ka välja, et saaksin vaid endale aega pühendada. Ainuke kontakt oli msn, heh mõned siin hakkasid juba muretsema, et ka midagi on juhtunud, et mind kuidagi pole võimalik kätte saada:P
Tegime paar päeva tagasi ka ühe kitarrireegli- st iga päev tuleb 1 uus lugu ära õppida- või siis nädala peale vähemasti 3 lugu. Ma olen graafikus:) Eile sain pool tundi mängida, sest jõudsime hilja- aga 2 lugu ikkagi selgeks ja täna olen 3 lugu õppinud ja trobikond uusi lugusid lihtsalt läbi mänginud, vaadanud, otsinud, et mida võiks jne Millalgi (lähiajal) on plaanis ka 1 suurem akustiline live anda, erinevate kollektiividega & uute tegelastega. Kokteilipidu. A reklaam tuleb hiljem.
Ah jaa, 400 muide esineb 13. ja reedel Tartus, Hansapäevadel;)
Haha, jaanipäeval tahtsid diskofännid, et mängiksime mingeid x soovilugusid, nagu Caater jne. Sellest inspireeritult õppisin täna ühe mitte_nii_väga_kidraliku_loo, aga kitarril mängides on see päääris hea. Järgmisel kitarripartyl mängin;)

Aeg endale on hea:)JA nüüd on seda lõppude lõpuks rohkem kui kunagi varem.

Kommentaare ei ole: