esmaspäev, 18. juuni 2007

TEHTUD! :)



Kas ma olen juba öelnud, et ma olen maailma õnnelikuim inimene? Oki, ma siis ütlen:P
Tänasest päevast alates olen ma kõrgharitud, st üks tähtis periood on elus läbitud ja superedukalt, lõputöö sai kaitstud hindele suurepärane, mis omakorda tähendab, et saan ihaldatud Cum Laude:):):) Lisaks sellele pakuti mulle peale kaitmist, või noh sel ajal kui komisjonil on küsimuste esitamise aeg, tööd õppejõuna, muusikavaldkonnas. See oli mulle küll suur au ja usun, et kui see asi toimima hakkab ja kui muusika osakond uuesti tegutsemist alustab, siis kaalun seda pakkumist küll sügavuti. See oli nii ootamatu kuidagi, aga ju nad siis minus midagi näevad, mida mul oleks teistele edasi anda ja õpetada- see on suur au ja tunnustus.
Tähitasime tüdrukutega ühe tähtsa perioodi lõppu elus, käisime väljas söömas ja muliseime ja muljetasime maast ja ilmast. Need koosoldud kolm aastat on olnud supertoredad ja ühe grupiga suhtleme tihedalt kindlasti edasi, teistega ilmselt pisut harvem ja vähem, sest inimesed elavad erinevais eesti paigus ja tihe läbikäimine on raskendatud. Aga lõpuekskursioonil sooviks küll kõiki inimesi näha!
Sain endale peale pikki pikki otsinguid ka lõpuriietuse, olles eelnevalt kõik poed ja butiigid läbi kamminud. Aga lõpuks siiski leidsin:) Nüüd veel vaja kingad, kott ja muud vidinad, siis võib kergemalt hingata.
Pidulik aktus on reedel, sinnani on aega veel otsida.

Tähistan Tehtut!
Vips:):):):)

Kommentaare ei ole: