esmaspäev, 25. juuni 2007

juttu

Et siis nädalavahetusega on palju asju tehtud ja korda saadetud. Kas ma ikka ütlesin PALJU?
Ülikooliajale sai selleks korraks pidulikult joon alla tõmmatud, magistratuuri sel aastal kohe kindlasti ei lähe, ei tahaks kohe uuesti alustada töö kirjutamist, 2 aastat möödub ju veel kiiremini kui see praegune 3 aastat on möödunud. Aktus oli ilus, kõnedest ei mäleta midagi, nagu tavaliselt:P Alguses arvasin,et ei tulegi seda õiget lõpuaktuse ärevust ja tunnet peale, sest olen ju ise seal nii paljudel aktustel käinud (esinemas peamiselt) ja need kipuvad suht sarnased olema ja vaikselt on tekkinud sellinne immuunsuse tunne (loe: konkreetset tunnet pole), aga endalegi üllatuseks oli päris mõnus ja hea olla. Rahvast oli palju ja lilli oli palju..
Järgmisel hommikul oli vasaku käe muskel (või noh see koht, kus muskel p e a k s olema)pisut valus, nagu oleks bodypump-is käinud:P
Saalis oli suht mmm, ütleme: soe, mitte vastikult ja higinõretavalt palav, vaid just soe ja see tekitas sellise vedelikukaotuse tunde. Kui banketi lauda jõudsime, maitses šhampus seda paremini, tavapäraselt ma teda ei armasta üldse, pigem olen tarbinud nii pool kohustuslikus korras, aga seekord oli hea:) Ega pikka jorutamist ei olnudki, või noh teised jäid sinna pilte ja värke ootama (mis tuletab mulle meelde, et pean Kati poole pöörduma...), aga mina sõitsin vanemate koju ja võtsin oma pidulisteseltskonna kaasa.
8 paiku hakkasme juba Hiiumaa suunas sõitma. Kohale jõudsime miskine pool 1 või nii, aga rahvas oli samuti alles alustanud ja peo esimene päev alles võttis tuure üles. Esimese päeva koht oli suurepärane ja meeldis mulle kõige rohkem. Viibisime siis ühes retrokas maamajas, natuke meenutas minu kunagist Muhumaa maja..Koht oli hästi looduslik, mingit müra ega kära kuskil ei olnud, kõlasid ainult looduse- ja meie endi hääled.
Kuna oli alles esimene päev ja see osa päevast, mis juba seljataga oli, oli suht väsitav, siis tegme esimesel päeval lühidalt, jämmisime miskine 4ni või nii ja suundusime oma private roomi. (väääga omapärane ruumike katusekorrusel:P)
Teisel päeval mängisime autode vahel võrkpalli, millegipärast keegi ei tundnud huvi, et võiks kuhugi eemale minna, ruumi ju iseenesest oli mujalgi, aga uhkete autode vahel oli samuti tore.. ja poistele tegi pidevalt nalja, kui mingi auto jälle nätaka kirja sai, eriti veel kui selleks autoks oli Ahto jeep :D A noh, lõpp hea kõik hea (kuigi sama jeep sai hiljem kruusateel kivi klaasi..badbad:/)
Käisime Tahkuna tuletornis, jalad tahtsid otsast ära kukkuda, aga trenn oli see eest hea:):):)
Aga enamuse ajast veetsime majas, või noh selle maja hoovis, mis Ahto ja teised üürisid, ise aga ööbisime ühes korteris. Prallest, või siis sellest õhtust, mil õige jaanipäev oli, pikemalt ei räägikski, need kes kohal viibisid teavad niigi, teistel aga polegi vaja liiga palju teada;)

Ma poleks tglt kunagi arvanud, et võin istuda autosse, mida juhib ebakaines olekus juhtimisõiguseta inimene, aga kuna midagi muud üle ei jäänud, siis jah... juhtus nii:/ Õnneks vahele ei jäänud ja kõik oli fine.
Viimasel päeval trippisime samuti mööda hiiumaad ringi ja suuremalt jaolt lebotasime, sest kõik olid eelnevast päevast mega väsinud. Aga praami broneering oli alles pool 11 õhtul ja reaalselt tlna koju jõudsime..eem 2 öösel või nii.. ja juba peale seitset oli äratus:S See-eest tööd tegin poole 3ni ja 3st arveldasin unega oma võla ära:P
Mis ma siin ikka pikalt lobisen, tore oli, nalja sai, enamuse asjast oli huvitav, mis ongi põhiline! Ah, vaadake pilte(kui ma need üles panen) Praegu ,aga lähen Katuga randa jalutama, tsaupakaa:)

Kommentaare ei ole: