neljapäev, 10. mai 2007

shit `n roll...



Mõnikord on nii, et seisad teelahkmel ja püüad langetada valikuid- mida võtta, mida jätta... Ühel on ühed plussid ja kindlasti ka omad miinused, teisel jälle teistlaadi ja püüa siis välja mõelda, milline otsus oleks õige:/ Südametunnistuse järgi on otsust teha kõige lihtsam, aga kui see ka ei aita, siis on juhmed oioi kui sassis. Ühesõnaga mulle aegajalt turgatab mõttesse, et ma olen maailma kõige ebaõnnestunuma valiku teinud, kuigi valikust ei ole just teab-mis-kaua aega möödas, aga kui juba praegu on kahtlused, kas see on siis märk sellest, et asi ei ole õige ja peaks uusi mägesid minema vallutama?
Kahtlusi tingib maailmasuurim vastutus, mis konkreetselt ei lase enam normaalset elu elada ja takistab kohati isegi hingamist.
Kas ka teil on mõnikord tunne, et tahaks kogu selle kupatuse kuu peale saata? Mul küll on! Aga ma loen 7ni ja rahunen (vist)...1...2...3...4...5...6...7

Kommentaare ei ole: