teisipäev, 15. mai 2007

Pühendusega Kikuriinule:D

Ha, eile helistasin herr Kõrvitsale, et millalgi "võiks" proovi teha. No ses suhtes, et juunis millalgi, ma ei mäleta, kas 18 või 20 vms pidi meil mingi esinemine tulema, vähemasti Tanja rääkis mulle nii. Nagu teada, siis kõik varasemad esinemised on meil enamasti nii läinud, et 1 proov eelmisel päeval ja hops kohe lavale "tähtsat" nägu tegema. Ma siis mõtlesin ,et alustaks SEEKORD natuke varem ja näitaks ise natuke initsiatiivi üles...
Täna helistab herr ja mainib, et teeme siis ühte varemmängitud lugu (seda, mis mulle meie repertuaarist üldse üldse ei meeldi, mitte seepärast ,et seal palju barreesid on, vaid just lugu ise ei meeldi- mingi Valgre Kevade laul on). Mainib veel ära, et MUUDAME helistikku, varasema A duuri asemel, siis hoopis C.. mnjah, mis sest ,et nooti näind ei ole. Ja kõne lõpus "Homme siis kell 12 esineme!" AH?! wtf?!:D ma ei teadnud midagi sellest, a see on nii tüüpiline juba sedasorti esinemiste värk.. Ja nagu välja tuli, oli märkamatult läinud jälle nii ,et 1 proov ja lavale.. Aga jah, homme ma küll minna ei saa. Kikuriinu staaritseb homme koos Kõrvitsaga.. Good Luck!
A, mis on asja juures positiivne- on see, et ma ei pea SEDA lugu mängima:D ajee:P

Kiku, mängi minu eest ka siis;){ei ole üldse õel ju, päriselt ka :D}

1 kommentaar:

KikuRiinu ütles ...

Hahhahhahhaaa!!

Tehtud! :D