esmaspäev, 21. mai 2007

this and this will give you THIS..

Ilusa suve esimene (või noh ma ei tea mitmes tglt, mul on reisomeeter nullis) reis on tehtud! Mina olen rahul, tema on rahul, nemad on rahul ja meie oleme rahul- ühesõnaga kõik on rahul:) Livus oli tore, veepark oli nii suur, et vaevalt jõudis kõik atraktsioonid läbi käia, kui 4 tundi oli linnutiivul mööda lennanud. Alguses tundus veidi ülepingutatud see 4 tunnine aeg, aga seal olles võin kinnitada, et jah, see oli vajalik- kusjuures, kui nüüd järele mõelda, siis oleks võinud veel rohkemgi aega olla, sest sauna ma nt ei jõudnudki...
Pärast 4 tunnist veeparkimist läksime Lidosse sööma. Whooa, karp jäi sõna otseses mõttes lahti, selles valikukülluses... Kusjuures Lido välipark jättis samuti kustumatu mulje, see oli lihtalt nii võrratult kena:)

Peale selle, et meid ümbritses täielik ilu ja mõnus soe päikesevalgus, oli seal juhuslikult ka kasside näitus (mu lemmikud ju!!!)

Vaatasime kiisukesi ja rääkisime omanikega näitusekasside auhindadest, saavutustest ja kõigest, väga informatiivne vestlus igatahes, no mulle, kui tulevasele kassiomanikule. (Täna leppisin juba Heleniga kokku, et kui tema pärslane nüüd pojad toob, siis üks tupsuke tuleb mulle:) Kahju oli ainult sellest, et need kassikesed pidid seal puurides olema, sest arvata võib, et neil ei olnud just kõige mugavam...
Aga Lidos viibisime päris mitu tundi ja siis suundusime Leedu poole. Reisi kõige mittemeeldivam asi oli see, et pidi bussis magama. Aga elasime üle:) Ja alati leidub problemaatilisi inimesi, kellele ei meeldi ,et bussis hingata saab, ehk siis neid, kes arvavad, et katuseluugid peaksid kindlasti kinni olema või kui nad ongi avatud (pisike pilu katuseluugi ja bussikatuse vahel, minimaalselt avatud noh), siis kannavad villaseid sokke, ise samal ajal nõretavad ja leemendavad higist. Noh jah, vbl olen ise tulevikus ka selline, aga praegu ma seda (veel) ei mõista. Meil oli muidugi tagumises osas luuk lahti, aga sealt ei tulnud ikkagi piisvalt õhku, õhk liikus alles siis, kui ka keskmine luuk (3minutit) avatud oli. Aga muidu oli tore! Nt sain endale palju uusi asju, mida ammu igatsenud olin ja mida Eestist ei saaks. A põhiline oli muidugi see tore seltskond, kes me seal koos olime. Nt ega me kitsid tüdrukud kah ole, sai ostetud kingitusi nii endale kui ka teistele.. Noh mehed, kes teist ei tahaks endale reisupealt kingituseks automaatkäigukasti õli? 1 õnnelik meesterahvas igatahes sai selle omanikuks:D Ja osteti veel kifte kingitusi, a seda ma siinkohal ei avaldaks- a pull oli küll:) Mina läheks iga kell uuesti!
Tänane hommik oli pisut uimane ja väsitav, sest koju jõudsime, miskine kahe v poole kolme paiku alles ja tööle oli vaja seekord juba poole üheksaks minna. A see eest tööd tegin 10st 12ni, siis tund aega lõunapausi, siis veel 15 minutit tööd ja õnneks tuli Helen mulle külla ja sai 3 tundi kohvipausi tehtud ja selleks ajaks oligi kell 5 saanud ja tööpäev oli märkamatult otsa saanud... positiivne ja "produktiivne". Homme hakkan heaks, töövestlused vaja jälle ette valmistadaa.. Tänane proovipäevaline oli igatahes supertubli, kiidan siiralt. Loodan, et uued tüdrukud on sama tublid. Peale selle tuli täpselt kell 5, suvaliselt, üks tüdruk ja tõi oma CV, just täpselt meil ongi veel ühele teisele kohale töölist vaja, tundus, et ta oli vägagi huvitatud.. sinna kohta on tglt päris raske inimest leida, seega õhtu lõppes iseeneslikult positiivselt(y)

Elu on päike!

a reisupilte näeb endiselt siit:





quality=high bgcolor=#000000 WIDTH="320" HEIGHT="250" NAME="slideshow"
ALIGN="center" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kusjuures see automaatkäigukastiõli peaks sobima väga hästi nagu ma Argo jutust aru sain, ainult et natuke liiga vähe seda - aga eile Prismas ma nägin täpselt sama toodet, nii et ei ole muret. Ta ikka naeris päris kaua aega :D:D Eijah - megalahe reis oli, vähemalt oma seltskond oli meil super (Y)

vips ütles ...

",) JAH! Küll see õli ikka ära kulub :P (Leiate rakenduse:P) Järgmine aasta pead siis suurema koguse seda tooma :D

Kati ütles ...

Eks näis, mis ma järgmise aasta toon :D Argo plaanis Pariisist auto tuua, siis Saksamaalt, siis Leedust - eks näis, kuhu me veel see suvi kondama lähme :D saab sealt koos autoga korraga siis muud sodi ka tuua, icc