laupäev, 10. november 2007

Reede&Laupäev

"Terve" kursus oli minujuures kohal, kokku 3 inimest, tegelikult oleks Liina ka tulnud, aga hiljem ja kuna õhtused/öised plaanid olid teised, siis hiljem oli juba muu. Nagu alati on hea Reelika Ja Katiga chillida, nii ka eile: Tegin salatit, mille me ära sõime ja marte ei lasknud sisse, kommid jäid endale jeejee:)
Pärast läksime Reelikaga ühise taksoga linna- tema oma kodu suunas, meie tibuga St Patricku suunas Kairi & Silvo ärasaatmispeole. Terve õhtu jookul tarbisin ainult ühte jooki, damn see oli nii hea:) Kui satute, siis võtke kindlasti "St Patrick`u special kokteili" nämma:D Jõin küll, aga selleks ajaks kui kojumineku aeg kätte jõudis, olin täiesti kaine, õigemini olin ka terve õhtu kaine, kuigi alkomeeter näidanuks promillilisi numbreid.
Pidu oli ok, rahvas oli ok. Pisike intsident oli arvete maksmisega, aga õnneks saime need asjad lahendatud. Thank God! A teenindajad on selles narva mnt Patrickus alles suht "rohelised". No ei ole normaalne kui teenindaja ei oska arvutada 100-45, selle asemel küsib, et "Palju ma teile tagasi pean andma?" Saades vastuseks "55" küsib, et palju see jook maksis... klient ütleb, et menüüs oli hind 45.-, seepeale teenidaja võtab arvuti ja toksib veelkord 100-45. Tore! Ja ühisele arvele, mis meil lauas lahti oli, oli lambist mingeid tooteid lisatud, rohkem kui 500.- eest!+ 1 lisaarve, mis oli juba varem makstud, aga toodi lauda nagu "maksmata arve" pähe. Ehk siis üle 1000.- krooni oleks nagu lambist pidanud juurde maksma. Aga nagu öeldud saime õnneks korda selle asja:)
Plaan oli õhtu Club Von Überblingenis lõpetada. Aga rahvas vajus laiali ja lõpuks läksime üldse Tõnise juurde ja tellisime 2 megasuurt pizzat, kell oli vist 4 öösel v midagi taolist:) Tere tervislikkus! Aga vahel võib ju;)
Hommikul oleks tahtnud kaua magada, aga esiteks panin kella helisema, et ma ikka õigel ajal WAF-i jõuaks (sinna ei jäta ma mingil juhul minemata- vähemasti olematu uni pole mingi põhjus minemata jätmiseks) Aga äratuskella polnud vajagi, ema helistas juba tund aega enne kella helisemist, et mulle olla kohtukutse saadetud, JÄLLE! Peale seda tundus magamajäämine mõttetu narrimisena, tund aega und ei päästa kedagi, nii siis ajasingi kargu alla ja vahtisin tv-d.
WAF-is ei tulnud lihtsad asjad üldse välja, häälele vist ei meeldinud nii lühike uni. Neutrali kõrged noodid ei tahnud üldse tulla ja muidu igast asendist sireenina kõlav overdrive kiskus vägisi Curbingu poole. See eest Bert kiitis mu Curbingut, pealegi lohutasin end sellega, et curbing ongi tegelikult kõige ilusam mode ja hea, et vähemalt seegi välja tuli:P Järgmine kord magan rohkem ja siis tulevad loodetavasti teised mode`id ka jälle ilusti.
Vähesest unest ja magamatusest hoolimata jõudsime siiski ka Euro Elite Champions Tour- ile. Maailmaklassi kõvemad tegijad olid kohal.
Osad olid ikka nii SUURED seal laval, et meie Ott tundus lausa pisikesena mõne teise kõrval. Istekohad olid head, kõige ees, või noh meie ees olid veel kohtunikud, a need ei lähe arvesse, nad on alati seal. Eniveiz kohad olid head, piletiostjad said ju alles alatest 4ndast reast pileteid osta...
Minu lemmik võitis, nr 10! Ott sai ka tegelikult väga hea koha- 6nda, selliste tegijate kõrval oli see hea tulemus. Eelmisel Innar Mardo memoriaalil ei saanud ta isegi finaali ja pidi leppima 10nda kohaga, aga täna 12 seast 6ndaks tulla on väga hea tulemus! Tubli!
Tegelt tunnen end juba üsna hästi neid kulturiste vaadates, esimest aastat kui käisin, siis hakkas süda läikima neid vaadates, üldse kohe ei meeldinud need libedikud siis, aga tänane oli teine tera, tipptase ikkagist! Olen käinud eestimeistrikatel vist mingi 2-3 aastat, aga need olid kökimöki tänase kõrval. Täna oli isegi äge! (uskumatud sõnad minu suust) Üks ülimegasuur mees tuli korra lavalt maha ja otse minu kõrvale, siis keerasin küll pea ära, natuke hirm hakkas lihtsalt, aga muidu oli okei:) A üldiselt nad näevad riietega normaalsemad välja:D
Banketile oleks tahtnud minna, need meeldivad mulle rohkem kui kulturistid. Seekord toimus asi Überblingeni VIP-is, aga njah üksi ma kah minema ei hakka ju. Roland otsutas jalkakuttide ja saunaka kasuks hoopis.

Aga PILTE eilsest ja tänasest, saab klikkides lingile.

Kommentaare ei ole: