esmaspäev, 26. november 2007

BadBad


Täna töölt koju jõudes pidin peaaegu silmad peast välja nutma, ma ehmusin päris kõvasti, kui koju jõudsin. Nimelt Chassy, kes mulle 100% ALATI uksepeale vastu tuleb, oli väga kummaline- tavaliselt juba võtme keeramise peale jookseb ta alati ukse juurde, njäub, nurrub ja tahab sülle tulla. Täna teda ei tulnud, ma ei näinudki teda üldse. Kutsusin. Ei midagi. Panin ruttu kõik tuled põlema ja nägin teda voodi all lösutamas. Ta oli täiesti loid ja vedela olekuga, alles siis märkasin, et ta oli pea pool korterit täis oksendanud ja ajas suust vahtu välja. Ma läksin täiesti hüsteeriasse, võtsin ta sülle, nutsin täiest kõrist, ei saanud üldse midagi aru, mida tegema peaks. Õnneks taipasin teistele helistada ja läbi nutu ja hüsteeria, seletada, mis kassil viga on. Sain peaaegu kohe aja Tiina Toometi loomakliinikusse. Vahepeal jõudis Roland ka koju ja hakkasime kohe ruttu sõitma. Tehti mingi ruttiinne kontroll- katsuti siit-sealt, kuulati, kraaditi, patsutati ja ma ei tea mida veel. Homme lubati sisse võtta või nö hospitaliseerida. Siis tehakse röntgenid ja muud asjad. Ma loodan, et loomal läheb homseks paremaks ja mingeid uuringuid ei peagi tegema. Pärast arstil käimist muutus ta pisut elavamaks, aga see oli ilmselt tingitud koerte nägemisest, need ajavad ta alati marru.
A see kliinik on ikka kirves koht ka. Pelgalt visiiditasu maksis 140.- A vähemalt peaasi, et loom terveks saab! Ma ei elaks seda üle. Koju tulles oli küll selline tunne, et nüüd annab ta otsad. Õnneks on meil ka loomakiirabi number. Jube lahe, et eestis ka sellised asjad olemas on.

2 kommentaari:

Kati ütles ...

:( loodan, et saab siiski kõik korda ning kui telekast tuli kunagi see Toometi saade, siis tundus ka, et see linna kallim koht, aga eks ta ole ka hea koht :) nagu inimestelgi erakad on normaalsemad asutused.....

vips ütles ...

Kiisu on täna päris ergas juba- on ainult eridieedil ja 3 x päevas pean talle mingit ravipastat suunurgast sisse süstima. A kliinik on ikka inimeste omaga võrreldes 100x humaansem. Nii irooniline kui see ka ei tundu:)