neljapäev, 1. november 2007

Kiss the rain

Töölt on 5,5 vaba päeva. Poolik päev tuleb sellest, et eile olin tööl vaid pool päeva. Järgmine tööpäev on alles teisipäeval. Ja üldse olen järgmisel nädlal tööl vaid 2 päeva ja tibul tuleb puhkus, Wippiii! A pean mainima, et see kella keeramise värk mulle küll ei istu, eriti mõttetu on see, et kell 5 hommikul on uni läinud, tee mida tahad. Kuus, veerand seitse ok tõusta, aga kuna vana režiim on sees, siis olengi juba 5, või veerand kuus üleval. Ja see ka, et nii vara läheb pimedaks. Vastik.
Täna ja homme on mul koolipäevad. Tänane möödus küll megakiirelt ja kuna homne koolitus tõotab huvitav tulla, siis peaks see veel kiiremini minema. Pärast kooli pean homme veel piletitele järgi minema, mis ma MTV-st võitsin, sest homme juba ongi Bryan Ferri kontsert. Kusjuures piletite saamisest niipalju: et ma ei ole mingi tarbimismängude mängija ega midagi, aga vedelesin mingi päev voodis, tv-st midagi vaadata ei olnud, klõpsisin kanaleid suvaliselt edasi-tagasi ja jäi mtv-le pidama, ise surfasin samal ajal läpakaga netis, kui saates küsiti mingi "Noorkuu" teemaline küsimus ja auhinnaks olid piletid nende tuurile. Olin just päev varem selle tuuri vastu huvi tundnud ja välja otsinud, millal see tlns toimub ja otsustasin niisama proovida ja kuna vastuse otsisin nagunii netist, siis vastasin ka teisele küsimusele, mis mtv lehel ülal oli (kusjuures kui olin netilehel need lahtrid ära täitnud ja vastused ära saatnud, lugesin sealt samast et "neid lahtreid pole mõtet täita, saatke vastus SMS nr blääblä...") A siis lõin käega. Ja dadaa järgmisel päeval helistati, et just mina võitsin 2 piletit Bryan Ferri konsale. Äge! Vanakooli romantik, muidu ma sellist meest tõenäoliselt kuulama ei läheks.
A eile vaatasin mingit dokumentaali 0 suurusest ja dieeditamisest (mitte sellest ei tahtnud ma rääkida ,aga...) Kes juhtus nägema siis... Sel naisel, kellest peamiselt jutt käis, oli niiii vaffa soeng, et olin juba peaaegu sealmaal, et oleks oma pikad juuksed maha lõiganud... aga juuksuril polnud täna vabu aegu ja homme pidi see hoopiski millegipärast kinni olema. Ilmselt nädalavahetusega aga läheb see tuhin juba üle. Tavaliset mul ongi nii, et kui mingi mõte tuleb, siis kohe siuh-säuh teen ära ja siis hiljem hakkan mõtlema, et kas seda üldse vaja oli ja nii... Aga vaatab, esmaspäev on ju ka vaba ja kui siis veel see soeng mind kummitab, lähen ja teen asja ära! (Leidsin netist mingi põneva koha ka, kus saab testida erinevaid soenguid, meike jms.. Päris "seda õiget" sonksi ei leidnud, aga nats niisama testimist andis SELLISE tulemuse: põnev programm soenguvalikuks tegelt ju ;) Testige!

Kommentaare ei ole: