neljapäev, 26. aprill 2007

mullitaja

Õudne see pronkssõduri teema:/ Pilt on küll selline, nagu oleks tegu mingi võõra kohaga, mis nagu otseselt meid ei puuduta. Tegelikult ma ei tahaks sellel teemal üldse rääkida, sest mul ei ole selle sõduri vastu midagi, kui seal mingeid kaklusi ei toimuks. Lihtsalt tekib küsimus, et MIKS seda nt 15 aastat tagasi ära ei viidud? Ok, ma ei räägi midagi... ma olen erapooletu.
Õnneks sai täna Tln-t eemal oldud- Tartus siis, haridusministeeriumis. Kõige parema heameelega oleks muidugi kuskil mättal külili olnud ja mõnusat ilma nautinud, aga viimased tegevused veel ja siis on aeg rihm lõdvemaks lasta;P
Eile oli viimane tööpäev Statis. Kahju on natuke, laste pärast siis, aga "teisalt" on see 100%-line vaimne kergendus. Homme jälle uusi ülesandeid õppima:P Ja järgmisest nädlast pmst täiskohaga töö. Va. ühel päeval, kus käin ja kaitsen sipsti oma lõputöö ära. Ee.. mitte kaitsen, vaid eelkaitsen, jah meil selline asi ka, no vaatab siis, kas saab üldse päris kaitsmisele või JAA. Muidugi saab! Peab saama:) Mõtlesin kusjuures eile vaimusilmas valmis, millist lõpuriietust ma tahan ja mõte sellest, et lõpetamine tuleb kohe kohe, on hea- ei viitsi enam rabeleda. Leppisin Heleniga ka kokku, et ta mulle natuke meiki teeks ja.. Plaanid juba varakult valmis, siis on rahulikum sisetunne. Ahah, enne lõpetamist plaanisme siin tšikkidega Liina-Reelikaga(+ teised, keda me VEEL ei tunne:P) väikse tripi lätti- leetu, et pisutki mõtteid eemale saada neist asjadest. Uhuh, Rolandil on vaba nädalavahetus;):P
Samuti on juba pikka aega paigas ka jaanipäevaplaanid. Sel aastal veerevad rattad Hiiumaa suunas. Kusjuures olengi seal ainult 1 korra elus käinud. A pakkumine oli muinasjutuline ja ahvatlev:P Nii, et teeme ära!

A nagu Tartu lapsed ütlevad "Rohkem pulli, vähem mulli!" - (nii hea lause mu meelest;P)

A ja kuulake Krezip ´it, liiga hea on!
Tsaupakaa!

Kommentaare ei ole: