kolmapäev, 4. aprill 2007

meie:)

Eile käisime sünnipäeval. Eee.. polnud just kõige meeldvaim ettevõtmine. No tore on küll, kui inimesel on sünnipäev jne. A ma ei tea, purjus inimesed ei olnud minu teema üldse ja pealegi tundus et erilist tuju ei olnud peale sünnipäevalapse elukaaslase kellelgi. Sünnipäevalaps oli ise ka suht mossis elukaaslase purjus jorast, mis ketras ühte ja sama teksti nagu katkine grammofon. Ei noh, ta on tegelikult tore inimene, aga alkohol muudab inimest teataval määral ja ta muutub tüütavaks. Aga muu oli ok. Koju jõudsime ka normaalsel ajal.
Lasteaiast võtsin vaba päeva, et aimu saada uue töökoha korraldustest ja asjadest. Kuigi ma siin paljusid ülesandeid tegema ei pea, pean ma siiski kursis olema, kuidas neid teha, sest kuidas uusi inimesi õpetada, kui isegi ei tea, kuidas süsteem toimib. Aruandlusega tegelesin natuke- õigemini sain mulle antud ülesanntega hakkama. No kuu algus kah alles, tiba lihtsam:)
Eile sebisin vennale töökoha, tema vanuse ja hariduse kohta hea koha. Nüüd hoian tal pidevalt silma peal ja kontrollin, et ta ikka läheks sinna ja teeks seda tööd, ei taha, et ta midagi ära vussiks. Vähemasti ta lubas mulle, et võtab asja tõsiselt. Liiga hea võimalus, et käest lasta;) Täna ka olen helistanud ja uurinud asja ja tundub, et talle meeldib see. Loodan parimat, sest ma ei usu, et keegi 17-aastasele ametlikult nii suurt palka maksaks + töötingimused on samuti head, võrreldes ehitamise vms amtikohaga.

Aga juhhei, täna on meie päev:) St meil sai täna 3 aastat täis! Ehk siis suhe on alles väikelapse eas, arenguteooriast lähtudes:P. Musikas kinkis mulle laia, kullast käeketi (peenikesed ja poolpaksud olen suutnud kõik ära kaotada). Pean seda ketti ka natuke väiksemaks tegema ,sest tundub, et ta tahab mul üle käe ära tulla. a ei raatsi nii ilusat asja kuskile seisma ka kohe panna. Kiiremas korras kullassepp needed:P Õhtul on ka kindlasti midagi "ilusat" (ei, mitte selles mõttes, mida see minu-Jüri definitsioonis tähendab..) plaanis.
Happy in love, Lucky in life:)

Kommentaare ei ole: