laupäev, 28. aprill 2007

:/

Ma ei kirjuta mingit arvamust sellel õudsal venelaste teemal, mitte seepärast, et see mind ei huvitaks, et mul ei oleks selle kohta arvamust või mitte, et mul poleks midagi öelda, vaid seetõttu, et vahel on targem mitte liigselt suud pruukida ja nö oma subjektiivseid arvamusi esile tõsta. Sõpradega arutlemine on teine asi, aga hetkeemotsioonist ajendatud pinnapealset märget siia maha jätta ei taha.
Eile olime kuni 3ni öösel teleka ees ja vaatasime õudusega, mis toimub, 4 paiku kui tundus juba rahulikum olevat, ajasime autole hääled sisse ja käisime koos Katu ja Tokkoga tiiru linnas, vaatasime, kas Sindbad ja kiosk on veel püsti... sest teatavasti jõuti juba päris lähedale, Sportlandil olid juba aknad sees ja see ei ole üldse kaugel, ca 300 m :/ Õnneks oli seal rahulik.

Rahu ja mõistlikku käitumist! Ma võin ( ja ma arvan, et paljud teised eestlased samuti..)ise Sprite`i ja nätsupaki raha anda, selleks poleks vaja sellist aktsiooni korraldada.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tal muudki näpus - viib vist naisele sidemeid või siis tohterdab omasuguste kaakide haavu - nii oli kirjas selle pildi kohta ühes foorumis :D

vips ütles ...

Tsort tüüp igatahes...:S

KikuRiinu ütles ...

http://www.eechan.net/pronks/src/1177884549054.jpg

vips ütles ...

LIIGA HEA:D haha:D