reede, 20. aprill 2007

*

Praegu on nii olnud, et 2 päeva olen sõna otseses mõttes raisanud mittemillegi peale. Ei ole teinud diplomitööd ega midagi. Aga ei, ma ei hala! Üldsegi mitte ja olukord on täiesti vastupidine. Mõistsin, et mingi paberihunnik ei ole väärt unetuid öid ja päevast päeva mõtlemist ja ümbertegemist. Tuleb mis tuleb ja saab mis saab. Läbi saab ju enivei, selles olen ma kindel... Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida...
Olen jälle hetkeemotsioonidest ajendatult spontaanseid otsuseid teinud. Aga noh, oma elu tuleb ju ise põnevaks elada, eks, keegi teine ei saa seda ju minu eest teha:P Seega ei kahetse midagi;)
Heh võitsin mingi slõhtulehe tarbijaküsitlusmänguga piletid "eesti otsib superstaari" livele. Äge! See oli muidu üks peamisi põhjusi, miks ma
SIIA
oma kanditatuuri üles panin. Ja näed, sain ilma hakkama. Aga noh, võite ju toetada ikkagi :P

Kommentaare ei ole: